Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapset nuorina tehneet rehvastelee täällä? mietintää...

Vierailija
19.07.2012 |

Tänne palstalle tulee tasasin väliajoin postauksia siitä miten ihanaa on, että lapset on tehty nuorena. Tuossa mietiskelin syitä ja tällänen tuli mieleen.

Tässä lähinnä tarkoitan alle 25-vuotiaana lapsensa saneita, jotka juuri jaksaa mainita kuinka ihanaa on että lapset on tehty nuorena.

Luultavasti silloin kun kyseiset naiset sai lapsensa heidän tuttunsa opiskelivat ja elivät railakkaa opiskelija elämää, kävivät vaihdossa ulkomailla, tai sitten olivat saaneet ensimmäiset duuninsa ja rahaa oli matkailuun tai mitä nyt sitten halusivat tehdäkkin. Nämä sitten valvoivat vauvojensa kanssa ja harmittelivat menetettyä nuoruuttaan ja sitä ettei pääse Ibitsalle viikon vara-ajalla. Ainakin mua olisi harmittanut jäädä kotia vauvaa hoitamaan tuon ikäisenä.

Nyt sitten vanhempana he kuvittelevat, että joku 35-vuotinen vauvan äiti tuntee samoin, kateutta ja katkeruutta. (siis nämä jotka jaksaa kerta toisensa jälkeen mainita asiasta).

sellasta tänään.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on sulle. Naurettavia noi kehumisviestit!!

Vierailija
22/25 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varsinaista rehvastelua huomannut. Miksi ei voisi sanoa sitä ääneen jos on tyytyväinen valintoihinsa? Eihän se tarkoita että pitäisi muiden valintoja huonona? Itse sain lapseni 21-vuotiaana enkä kyllä sillä mitenkään rehvastele. Välillä mua todellakin harmittaa, että en voi niin spontaanisti lähteä mihin vaan silloin kun huvittaa kun pitää järjestää lapsen hoito ajoissa jne. Mutta toisaalta muistan silloin kun lasta ei ollut, miten paljon halusinkaan että mulla olisi lapsi ja nautinkin nyt hirveästi perhe elämästä. Ja toisaalta en mä ennen lapsen saantiakaan olisi voinut ihan milloin tahansa mennä ja tehdä mitä huvittaa kun oli jo silloin vakituinen työ ja vielä vuorotyö joten täytyyhän siellä töissäkin käydä. Mua harmittaa kun joku ainaa vetää tämän asian väittelyksi nuoret äidit vastaan vanhemmat äidit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä lastenhoidon lomassa.

mutta siis lähinnä tarkoitin näitä sivulause -vittuilijoita. Yritin täsmentää tämän jo aloituksessa.

yms.pitänyt enkä harrastanut. Sain lapset 20 ja 23v ja kun olen 38v.lapset on 18 ja 15.

Minä halusin lapset nuorena ja olen onnellinen että sain.

Luulen, että lapset on niin ihana asia ja suuri onni, että siinä jää viikon varoitusajalla ibizalle matkat kakkoseksi. Oli sitten minä ikäinen äiti tahansa.

Lasten kanssa voi reissata. Uskon, että ihmiset ollaan erilaisia. Olimmepa minkä ikäisi tahansa ja onnea vaan kaikille äideille, nauttikaa niistä murusista jotka olette saaneet :)

eikö ole ihan sama mitä muut ajattelee kun itse tiedät totuuden? Ja nämä, jotka sanoo että onneksi sain lapseni nuorena niin saan sitten 3-40vuotiaana mennä ja matkustaa ym.niin taitavat haikailla vapautensa perään ja siksi täytyy noin ajatella.

Miten muuten ne, jotka saaneet lapset nuorina ja sitten vielä nelikymppisinä..??

Vierailija
24/25 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhempina lapsensa tehneet rehvastelee täällä palstalla kyllä mielestäni ihan yhtä paljon omilla valinnoillaan. Tietysti nuoret äidit pistää merkille vain vanhempien rehvastelut ja päinvastoin.

Vierailija
25/25 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ensimmäisen lapseni 21-vuotiaana ja seuraavan (ja kyllä, ihan saman miehenkin kanssa) 29-vuotiaana ja tämä myöhempi on sitten jäänyt myös viimeiseksi. En mitenkään rehvastele sillä, että olen saanut esikoiseni hiukan nuorempana, minulle se vain sopi hyvin siihen väliin. Ymmärrän ihan hyvin, että joku haluaa elää opiskelijaelämää ja reissailla silloin kun minä olen ollut kotona vaihtelemassa vaippoja. Kaikille sopii eri asiat:)