äiti kuoli, missä myymme hänen tavaransa / vaatteensa?
Pääkaupunkiseudun kirppiksiä mietin... missä kannattaisi myydä noin 60-vuotiaan naisen vaatteita? Samalla myisimme hänen ja isän ylimääräisiä tavaroita siis ihan kattiloista ja lakanoista lähtien. Aina paranee jos saisin omien lapsieni pieneksi jääneitä vaatteita ja leluja myyntiin.
Kamppeita on paljon. Kannattaako ns. viikonloppukirppis vai joku muutaman viikon pöytä? Provikkamyyntiin en halua lähteä mutta maksan kiltisti vaikka esim. 3 viikon pöytävuokran.
Lähinnä Helsinki / Vantaa / Espoo kirppiksiä kyselen.
Kommentit (9)
vaatteet sillä ne ei tahdo mennä kaupan ja sulla on muutakin hommaa kun 1-2 euron vaatteita hinnoitella. Tai sitten soitat jollekin joka vie esim. Viroon tavaraa ja lastaat hnelle suurimman osan tavaroista
Anna tavarat vaikkapa Pelastus Armeijalle tai SPR:lle. Jos on voimavarat vähissä kerran, ei tarvitsisi edes nähdä hinnoittelun vaivaa.
Pöytäparkki Malmilla. Siellä käy kauppa hyvin. On siis on sellanen itsepalvelukirppis, mistä voi vuokraa pöydän.
Toivottavasti joku muu osaa. Hietsussa käy kesälllä paljon väkeä. Valtterissa talvisin.
Olen itse myynyt omia vaatteita tosi halvalla. Silloin hyväkuntoiset tietty menee, mutta osa menee jobbareille, mikä on ärsyttävää, mutta ei haittaa mua, kun halusin niistä eroon.
Huonokuntoisella ja vanahnaikaisella ei ole oikein myyntiarvoa. Vaatteet on niin halpoja nykyään.
Mitä ette saa myytyä ettekä halua pitää, niin Fida tietääkseni hakee omaan myyntiin.
Löytyy myös jobbareita, jotka ostavat kaikki irtaimet kerralla pois ja myyvät sitten mitä kautta myyvät. Jos tavaraa on paljon niin voi järjestää myös huutokaupan. Toki järjestäjä tai kuolinpesätrokari perii oman palkkionsa, mutta ainakin pääset kaikesta tavarasta kerralla eroon ja saat rahat nopeasti.
Miten olisi pihakirppis, ainakin jos on vilkkaamman tien varressa. Täällä maalla menee vanhempien naisten vaatteet hyvin, mutta en Helsingistä tiedä..
Itse en tunne pääkaupunkiseutua ja olen sinne matkalla isän avuksi... voimia ei ole kovin kummoisesti kirppiksen etsiskelyyn joten kaikki neuvot ovat tarpeen!