Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihotko lomamatkalla? http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2012071815857494_ma.shtml

Vierailija
18.07.2012 |

Kyllähän se paino tietysti kertyy missä ja milloin vaan, jos mässyttää herkkuruokia eikä liiku.

Lomalla mä ainankin uin todella paljon ja tulee liikuttua kävellen paikasta toiseen. Eikä helteillä jaksa syödä mitään raskasta, eikä viinan kanssa läträtä kun on muksut matkassa mukana.

Saa nähdä lihottaako tuo Kypros mut syksyllä :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimaan matkoillakin riippumatta siitä miten syön tai juon. Jostain syystä vaan kroppa "lakkaa toimimasta" aina kun olen parinkin päivän reissussa. Heti, kun kotiin pääsee niin alkaa elimistö toimimaan ja mm. ulostaminen + tämä kertynyt paino tipahtaa pois (nestettä tai mitä lie sit onkaan). Jännä ilmiö, mutta tämä toistuu aina.

Vierailija
2/5 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kuukausi Italiassa ja mamman paino +7 kg :( Nuorena onnistuin joskus viikon lomalla lihomaan 4 kg kun oli kaljoittelu niin kovaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kuukausi Italiassa ja mamman paino +7 kg :( Nuorena onnistuin joskus viikon lomalla lihomaan 4 kg kun oli kaljoittelu niin kovaa.

Saitko kilot pois helposti? 7kg lihominen kuukaudessa vaatii kyllä ihan hirmuiset määrät kaloreita!

Vierailija
4/5 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko kilot pois helposti? 7kg lihominen kuukaudessa vaatii kyllä ihan hirmuiset määrät kaloreita!

että kun vaan palaan arkeen niin paino putoaa ihan itsestään normaaliksi, hitaasti mutta varmasti. Kyllä varmaan nestettäkin on osa tosiaan tavallista kovemman syömisen jälkeen ja ainakin tuommoisen viikon olutputken mikä silloin nuorena tuli vedettyä.

Nyt en kyllä edes huomaa että olisin erityisen pahasti mässännyt, minkä takia paino olikin yllätys. Jäätelöitä nyt meni silloin tällöin ja oluita, mutta muuten tavallista ruokaa ruoka-aikoina. Äitini valitti kun tultiin että olen ihan liian laiha aikuiseksi naiseksi ja äidiksi ja näköjään se sitten sai tavoitteensa täytettyä ruoillaan että saisin muotoja ;)

Vierailija
5/5 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lihoin Ranskan matkalla 6kg ja olin sen jälkeen mennyt ihannepainoni eli olin ylipainoinen. Nyt olen treenannut ja saanut pois 10kg ja olo on hyvä!