Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras couperosa voide?

Vierailija
18.07.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naamalle levittää vai levittääkö mitään, sama tasainen punoitus aina... Olen kokeillut apteekin Avenet ja Arbutinit, Phytomer, Clinique, ei mitään vaikutusta. Nykyisin en käytä mitään voiteita, ja suosiolla Mekkaan punoitukseen piiloon joka aamu.

Vierailija
2/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naamalle levittää vai levittääkö mitään, sama tasainen punoitus aina... Olen kokeillut apteekin Avenet ja Arbutinit, Phytomer, Clinique, ei mitään vaikutusta. Nykyisin en käytä mitään voiteita, ja suosiolla Mekkaan punoitukseen piiloon joka aamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta parasta on kai laittaa jotain mahdollisimman rasvaista voidetta yöksi ja päivisin meikki on hyvä suoja. Ei ainakaan pahene...nämä ammattimeikkaajalta saatuja neuvoja.

Vierailija
4/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermoshopin rauhoittava kasvovoide. Hyvää ja halpaa.

Vierailija
5/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanasta meikkaan tuli Mekkaan :D

Laitan vielä sen että kuulemma ns. kuumaan couperosaan, joka reagoi yleensäkin ympäristötekijöihin, eli vaikka alkoholiin, kuumaan, mausteisiin tms voi auttaa hyvinkin voiteet. Ainakin Avenen Dirosealia ja Arbutinia kannattanee kokeilla. Mutta jos on kuten minulla, kylmä couperosa joka on aina tasaisen punainen eikä ärry erityisesti mistään, niin siihen ei yleensä auta mikään voidekaan. Tällainen iho ei ole mitenkään herkkä kuten kuumat couperosaihot.

Vierailija
6/11 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2012 klo 19:59"]

[/quote]

http://www.royalbeautyacademy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=57

Olen saanut tuolla pysyvän parannuksen entiseen couperosa-vaivaani. En enää lähtisi koittamaan voiteilla, joiden vaikutus on lyhytaikainen.

Vierailija
7/11 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin apteekista saatava vihreä Eucerin-voide oli kauhea pettymys.

Vierailija
8/11 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen niin punaisuus häipyy ajan kanssa.

Vierailija
9/11 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/11 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin apteekista saatava vihreä Eucerin-voide oli kauhea pettymys.

Sama täällä. Jälki oli aivan hirveän näköistä. 

Käytän itse suolapitoista puhdistusainetta ja kosteusvoidetta sekä Anti redness CC-voidetta, joka peittää lopun punoituksen. Suola on kyllä muuttanut ihoa dramaattisesti parempaan suuntaan.

Vierailija
11/11 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lierac couperosa-ihon voide. Pinkki etiketti. Mulla iho kuivuu talvella ja couperosa pahenee. Tämä on riittävän rasvainen pitämään ihon ejhänä.