Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sortsit ja sukkahousut/leggingsit on niin kauhea yhdistelmä?

Vierailija
18.07.2012 |

Oon monesti lukenut täältä, että se on jotain aivan hirrrveetä. Selittäkää miksi!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitää kohta lähteä kauppaan!

Ap

Vierailija
2/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska se on todella ruman näköistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tossa yhdistelmässä on?

Vierailija
4/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska se on todella ruman näköistä?

Yrittäkää nyt selittää! Miksi se on rumempi kuin vaikka lyhyt hame ja sukkikset?

Ap

Vierailija
5/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tossa yhdistelmässä on?

hame ja sukkikset -yhdistelmässä? Lyhyt vaate, jonka kanssa voi verhota sääret tai jättää ne paljaaksi.

Ap

Vierailija
6/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö shortsit ole käytössä silloin, kun ei haluta pitkiä lahkeita esim. kuumuuden takia.

Vierailija
7/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä on kahdet HOUSUT päällekäin. Eikö shortsit ole käytössä silloin, kun ei haluta pitkiä lahkeita esim. kuumuuden takia.

joskus kesäisinkin.

Samaahan voisi sanoa minihameesta.

Ap

Vierailija
8/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyempihihainen paita pitkähihaisen paidan päällä? Onko sekin yhtä kauhea?

Ap

Vierailija
9/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä on kahdet HOUSUT päällekäin. Eikö shortsit ole käytössä silloin, kun ei haluta pitkiä lahkeita esim. kuumuuden takia.

joskus kesäisinkin. Samaahan voisi sanoa minihameesta. Ap

Hameen kanssa minä ainakin pidän sukkiksia siksi, että jalat näyttävät paremmilta. Miksi muut niitä sitten käyttävät?

Vierailija
10/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hameen kanssa minä ainakin pidän sukkiksia siksi, että jalat näyttävät paremmilta. Miksi muut niitä sitten käyttävät?

tai sukkiksia sortsien kanssa, jotta jalat näyttäisivät paremmilta? Sukkiksiahan käytetään myös lämpimyyden takia.

Ap

Vierailija
11/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii lapselle/nuorelle, muttei aikuiselle!

että sopii hoikalle ja pienipeppuiselle, leveälantioista ja persevää naista ei todella imartele.

Ap

Vierailija
12/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sukkiksia sortsien kanssa, jotta jalat näyttäisivät paremmilta? Sukkiksiahan käytetään myös lämpimyyden takia. Ap

Toi kaksi paitaa päällekäin on joskus kyllä oudon näköistä... Kai silmä tottuu, jos nyt aloitat tällaisen shortsit+sukkarit trendin.

Vierailija
13/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sukkiksia sortsien kanssa, jotta jalat näyttäisivät paremmilta? Sukkiksiahan käytetään myös lämpimyyden takia. Ap

Toi kaksi paitaa päällekäin on joskus kyllä oudon näköistä... Kai silmä tottuu, jos nyt aloitat tällaisen shortsit+sukkarit trendin.

eiköhän se ole aloitettu jo aika monta vuotta sitten :)

Mun vartalonmallille ei sovi.

Ap

Vierailija
14/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikö niiden pukija osannut päättää, onko ulkona kylmä vai kuuma. Samalla tavalla ihmettelen niitä, jotka helmikuussa pukeutuvat toppatakkiin ja pikkukenkiin.

Leggingsit, etenkin caprimittaiset, ovat yksinkertaisesti kamalan näköisiä kenen tahansa päällä.

Vierailija
15/20 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä hame / shortsit + leggarit -yhdistelmistä tulee mieleen, että eikö niiden pukija osannut päättää, onko ulkona kylmä vai kuuma. Samalla tavalla ihmettelen niitä, jotka helmikuussa pukeutuvat toppatakkiin ja pikkukenkiin.

Leggingsit, etenkin caprimittaiset, ovat yksinkertaisesti kamalan näköisiä kenen tahansa päällä.

Ei leggarit ja sortsit/hame automaattisesti ole mitenkään kuuma yhdistelmä, ja Suomessa nyt yleensä on aika vähän hellekelejä muutenkin.

Mä rymysin nuorempana talvetkin minihameessa ja sukkiksissa, enää kyllä ei kestäis, hrrr...

Ap

Vierailija
16/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei vaan tee mieli laittaa hametta ja silloin vaihdan shortseihin. Ja seuraksi sukkahousut. Kesällä harvemmin sukkikset shortsien kanssa, viileällä kelillä kyllä. Näin syksyllä ja talvellakin käytän tweed-shortseja puuvilla tai villakangassukkahousujen kanssa. Ihan vaihtelun vuoksi.

Vierailija
17/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mun aloittama ketju!

Vierailija
18/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottavin yhdistelmä on ohuesta valkoisesta kankaaste tehdyt shortsit ja mustat sukkahousut tai vaarin kalsongit. Ja ne shortsit on vielä niin lyhytlahkeiset, että jos alla ei olisi sukkahousuja tai kalsonkeja, niin persposket näkysivät sekä läpi paistaisivat vielä aluspöksytkin. Ja koko koneuden kruunaa joku tyyliin sopimaton yläosa, joko viisi numeroa liian suuri villapaita tai niukkaakin niukempi nahkatakki ja tietysti kylpypyyhettä muistuttava kaulahuivi. Ja jalassa tosi paksupohjaiset maiharit, todelliset kompurat. Ja näin varustautunut nuori nainenko on joidenkin mielestä tyylikäs ja asialllisesti pukeutunut.Tunnustan, olen eri vuosisadalta, jopa eri vuosituhannelta.

Vierailija
19/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä shortsit ja sukkikset on hyvä yhdistelmä ja käytän sitä paljon. Erityisesti se sopii tähän vuodenaikaan, mutta käytän talvellakin. Leggingsejä en käyttäisi.

Vierailija
20/20 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:16"]

Joskus ei vaan tee mieli laittaa hametta ja silloin vaihdan shortseihin. Ja seuraksi sukkahousut. Kesällä harvemmin sukkikset shortsien kanssa, viileällä kelillä kyllä. Näin syksyllä ja talvellakin käytän tweed-shortseja puuvilla tai villakangassukkahousujen kanssa. Ihan vaihtelun vuoksi.

[/quote] Kuitenkin sitten paheksutaan miehia joilla on polvisukat sandaalien kanssa, tama on ihan samanlainen tyylimoka. Sama kuin pukisi bikinit sukkahousujen paalle ja lahtisi ihmisten ilmoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan