Otin kaksi berocca-porea vahingossa, mitä nyt?
otin aamupalan yhteydessä berocan aamulla 7.00 ja sitten äsken 13.00 ruuan päälle.
En muistanut että olin ottanut vitamiinin jo aamulla.
Mitäs nyt? Onko berocca vesiliukoinen vai saanko jonkun yliannostuskohtauksen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa magnesium-tablettipaketissa lukee, että vain yksi päivässä, annostusta ei saa ylittää. Ja minä syön silti n. 4 tbl/vrk, koska se yksi ei auta mitään. Ja syy, miksi niitä syön, on levottomat jalat. Hengissä edelleen.
Se pitää laisäädännön vuoksi lukea. Ylimääräinen poistuu virtsan mukana. Silloin voi olla ongelmia jos sairauksia esim munuaisissa ja suuria annoksia.
Muutut niin tekopirteäksi, että voit hakeutua ääninäyttelijäksi mainoksiin, paitsi Spotifyhyn ja lastenohjelmiin, jotka vaativat lisäksi pari energiajuomaa.
No höpö höpö, ettei ole mitään hyötyä. Jos EI syö tarpeeksi marjoja ja kasviksia, kyllä Berocca selkeesti antaa potkua.Tai flunssan aikaan voijopa säästyä ainakin rajulta flunssalta. Sensijaan aronia ja inkivääri sekoitettuna vaikkaa muutaman mansikan tai mistä itse pitää. joukkoon jax joko mehua , maitoa tai pelkkää vettä, selättää kyllä berocan. Aronia on niin super ravintorikas marja . Juomaksi siitävoi rakentaa mahtavan juoman. N. 1. dl aroniaa juomaan, 15,min ja on kuin uusi ihminen. Ja nyt TIEDÄN MISTÄ PUHUN. Täällä on todella paljon potaskan puhujia.