Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaudun miesasiastani

Vierailija
18.07.2012 |

Olen oikeasti ihastunut erääseen mieheen, johon ei kenenkään pitäisi ihastua. Tykkään ihan tosi paljon hänen pehmeästä puolesta, sellainen hän on aina selvinpäin. Mutta kun hän on aivan liian harvoin selvin ja kun hän ottaa, hän on ihan kamala eikä koskaan voi tietää, mitä hän silloin tekee.

Olemme tapailleet nyt ihan vain muutamia kertoja, tutustuimme joulun alla. Tänään tekisi taas mieli antaa ihastukselle valta, mutta kun se järki huutaa vieläkin liian lujaa, että pysy erossa siitä miehestä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama mies? Missä sinun tapailemasi mies asuu?

Vierailija
2/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antabuskapseli miehelle ihon alle ja sitten kokeilette tuleeko siitä mitään. Muuten pysy kaukana. Toisille viina ei sovi ja jos ei muutu absolutistiksi pilaat elämäsi. Mitään välimuotoja alkkareilla ei ole, se on kerrasta poikki eikä koskaan enää pisaraakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antabuskapseli miehelle ihon alle ja sitten kokeilette tuleeko siitä mitään. Muuten pysy kaukana. Toisille viina ei sovi ja jos ei muutu absolutistiksi pilaat elämäsi. Mitään välimuotoja alkkareilla ei ole, se on kerrasta poikki eikä koskaan enää pisaraakaan.

Vierailija
4/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä yhteiskunnan pahnanpohjimmaisia? Olen tullut siihen lopputulokseen että en suostu kuuntelemaan enää yhtään nyyhkytarinaa väkivaltaisista ja epäluotettavista miehistä.

Vierailija
5/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta olen päässyt eroon onneksi? Minkälainen isä hän olisi? Äläkä kuvittele että asiat muuttuisivat.

Vierailija
6/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin,hän ei ole väkivaltainen, juo vain liikaa.

Vierailija
7/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu Pohjois-Suomessa. Isänä hän on hyvä, mutta miehenä surkea. Lasten seurassa on selvänä, mutta muulloin vapaapäivinä ei. Ja niinä vapaapäivinä on ääliö ihan pahimmasta päästä. En mitenkään ajattele voivani muuttaa häntä tai edes puhua hänelle järkeä, voin vain kertoa, etten siedä sellaista ja pysyä tällöin kaukana hänestä. Siispä todellista suhdetta ei ikinä voi tulla. Mutta silti aina välillä olen kovin ihastunut.

Vierailija
8/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko ukko ei siitä mitään hyvää seuraa jos on viinalle perso.

Vierailija
9/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuolla oikein toivoa ole jos se mies ei vähennä sitä ongelmallista viinankäyttöään. Jos menet suhteeseen ja näin ei tapahdu, saat kärsiä valtavan paljon itse, ja erityisesti siksi että kuitenkin rakastat myös sitä miestä.

Mutta voithan sinä toki häntä tapailla ja katsoa mihin hänen alkonkäyttönsä kehittyy, ja ehkä ottaa puheeksikin kun paremmin tunnette tuon asian, että sinua häiritsee juominen.

Minä tein aikoinani sen virheen että menin naimisiinkin asti miehen kanssa johon ei kenenkään pitäisi ihastua. Meidän tapauksessa maanis-depressiivisyys hänellä, ja maniakausina erittäin runsasta alkoholinkäyttöä ja seksisekoiluja vieraiden kanssa myös. Ihan valtavasti kärsin, kärsin ja rakastin. Koska rakastin, en tahtonut antaa periksi, vaikka miehen teot jatkuvasti loukkasivat minua sydänjuuria myöten. Lähdin vasta, kun alkoi omakin mielenterveys rakoilla kun olin niin uupunut jatkuvasti elämään siinä hullussa kuviossa, tulemaan aina vaan petetyksi, huonosti kohdelluksi jne.

Vierailija
10/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen luulee voivansa omalla rakkaudellaan ja hoivaamisellaan muuttaa renttuja kunnon miehiksi. Ei voi. Unohda koko juttu.

Vierailija
11/11 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosi sitten ihastunut samanlaiseen mieheen, mutta onneksi en alkanut suhteeseen tämän kanssa. Löysin myöhemmin ihanan miehen joka kohtelee minua hyvin ja alkoholikaan ei ole ongelma. Tapasin vanhan ihastuksen nyt myöhemmin, räkäkännissä tietysti, eikä kaduta yhtään että annoin hänen mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi