Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä, joka käy "naisten" jumppatunneilla

Vierailija
18.07.2012 |

Olen mies, käyn silloin tällöin stepissä tai bodycombatissa ja niissä ei juuri miehiä näy. Päätarkoitus on aerobinen liikunta ns. aivottomasti eli on helppo mennä työpäivän jälkeen kun ohjaaja kertoo mitä tehdään. Ympärillä olevat hikoilevat naiset ovat toki lisäbonus ja saahan se hieman skarppaamaan itseäkin.

Mutta mitä mieltä naiset olette niistä satunnaisista miehistä, joita noilta tunneilta löytyy? Onko se ällöä, kivaa vai ei käy edes mielessä. Ja nyt eilasketa niitä miehiä, jotka ovat mukana naisystävän pakottamina :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pumpissa ja spinningissä käy selvästi eniten miehiä, mutta kyllä niitä aina muutama combattiin, attackiin ja steppiinkin eksyy. Samoin balanceen. Tanssillisilla tunneilla kuten jam ja sh'abam miehiä on vähemmän, mutta joskus kuitenkin.

En ajattele yhtään mitään. Ja mulla on kymmenen vuoden jumppahistoria.

Vierailija
22/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vain pumpissa ja spinnissä. Kahvakuulaa on harkinnut ja minusta se on oikein miehinen laji. Minusta se on hienoa, että meillä on samat harrastukset, vaikka eri kuntokeskuksissa käydäänkin. On sitten puheenaiheita treenaamisesta. Ei yhtään typerää tms. Noille aerobic tyylisille "tanssi" tunneille ei suostu menemään, mutta mikäs siinä jos tykkää. Kyllä ne tunnit on ihan kaikille tarkoitettu. Mitä mieltä itse olet, jos nainen harrastaa miehisempää lajia kuten metsästys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi mielessäni saatan huvittua pienesti ja hyväntahtoisesti siitä, jos miesjumppaaja "svengaa kuin hirvi" siis ihan äijätyyliin, eikä alkuunkaan pysy mukana. :P

Vierailija
24/24 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään sen kummemmin, paitsi jos mies haisee pistävästi hieltä. Meidän salilla käy välillä joku mies, jolta on joko hygienia unohtunut tai sitten se ei tajua pestä treenikamppeitaan. Tätä tyyppiä välttelen ja ällöän, ja sattuu siis olemaan mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä