Uskova, voitko rukoilla puolestani nyt.
Kommentit (18)
Toivottavasti tuskasi helpottaa pian ja saat tarvitsemasi avun.
Neuvon sinua hakeutumaan nyt ensiapuun. Sinun täytyy saada välittömästi myös lääketieteellistä apua tilanteeseesi. Lupaatko minulle, että haet apua nyt.
et tee itsellesi mitään pahaa!
luota Taivaanisään että hän auttaa kyllä. elämä on toisinaan pelkkää vastamäkeä ja ongelmia täynnä,mutta silloin pitää kahta kauheammin rukoilla.
siunausta ja voimia!
Sinä tarvitset apua ja apua on saatavilla.
jos teet itsellesi jotain. Sinä et saa tehdä itsellesi mitään. Jumalalle on sinun kohdallesi aivan toisenlainen suunnitelma.
Rukoilen puolestasi.
Tie voi olla kivikkoinen, mutta pohjalta voi ponnistaa ylöspäin. Saat olla heikko ja uupunut, mutta älä anna periksi, sillä muutaman vuoden päästä kaikki voi olla jo aivan toisin.
Eikä ihminen voi oikeasti lopettaa elämäänsä. Ihminen on ikuisuusolento ja se mitä täällä aloittaa, jatkuu tuonpuoleisessa.
jos teet itsellesi jotain. Sinä et saa tehdä itsellesi mitään. Jumalalle on sinun kohdallesi aivan toisenlainen suunnitelma. Rukoilen puolestasi.
jos et ole, haluatko vastaanottaa Jeesuksen sydämeesi?
että sillä hetkellä kun käännyit ajatuksissasi Jumalan puoleen, hän kuulee sinua. Rukoillaan Hänen hyvän tahdon toteutumista elämässäsi juuri nyt!
löytyy googlaamalla.
Lue muitakn psalmeja. Niistä löytää lohdun.
Osikolla "Psalmi 100: tulkaa riemuiten herran temppeliin". Viktor Klimenkon lukema. Voi olla että tyyli tuntuu ihan absurdilta nykyiseen mielentilaasi, mutta mieti siltä kannalta, että sinullakin on mahdollisuus tähän.
Siunausta!
Suomessa ei ole oikeita ongelmia
henkinen tuska on ihan oikea ongelma.
Suomessa ei ole oikeita ongelmia
henkinen tuska on ihan oikea ongelma.
Itse tarkoitin aineellisia ja muunlaista maallista vaikeutta. Semmoisten takia ei Suomessa tarvitse tappaa itteesä
Minä rohkaisen sinua ylistämään Jumalaa, vaikka ei olisikaan sellainen fiilis. Ylistä sanoin ja laulaen. Kiitä Jumalaa. Sinä tulet huomaamaan siunauksen.
Minulle uppoaa paremmin tuollainen lampeä lohdutus silloin huin masentaa. Kun ei pysty puristamaan itsestään mitään ylistystä.
Ja laulun sanat niin totta! Anna elämäsi rakkaudelle, niin saat uuden näkökulman elämääsi, ja kaikki vaikea on helpompi kestää. Ja Jumala on voimallinen myös ratkaisemaan ne ongelmat, mutta se ei ole ensisijainen tavoite.
Muista myös itse rukoilla :)
Ja kun saat vastauksen, anna siitä Jumalalle kunnia.
Jumalan vastaus voi olla myös että joku ihminen auttaa. Pyydä siis apua rohkeasti. Täälläkin voi kertoa mikä on hätänä.