Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tiedän tunteetko mies mitään..?

Vierailija
17.07.2012 |

tai kyllä näyttää nauttivan ..

itse tunnen kun penis on sisällä.. jotenki mulla tuo ajatus et oon kauheen 'löysä' teen jumppaa alapäällä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos erektio säilyy ja yhdynnät eivät ole loputonta pumppaamista ilman tulosta, niin kyllä jotain tuntee....

Vierailija
2/6 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Yhdyntää voi suorittaa hitaasti ja penis pysyy teräsjäykkänä.

2.Välillä tahtia pitää hidastaa kunnolla ja ottaa penis jopa ulos, ettei laukea liian aikaisin.

3. Orgasmin harjalla voi keikkua pitkän aikaa siten, että tahtia säätelemällä laukeamista voi pitkittää ja antaa tulla sitten kun on kiusannut itseään tarpeeksi.

4. Fyysinen kestävyys ei ole edellytys laukeamiselle ts. Cooper-tulos ei tarvitse olla yli 3000 m, jotta pystyy laukeamaan.

5. Laukeamisen aikana silmissä sumenee ja tulee tahdosta riippumatonta voihkimista

6. Jäykkyys säilyy myös pimeässä, ei siis tarvita visuaalisia ärsykkeitä

7. Ajatukset eivät harhaile muissa asioissa eikä päässä ole mielikuvia muista naisista

Edelliset siis kaikki miehen näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mies tietää itse.

Kuten yksikään mies ei voi tietää, saako nainen nautintoa vai ei.

Mystistä.

Vierailija
4/6 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo nukahtanut sun päälle toden näköisesti tuntee jotain koska on siis hereillä.

Vierailija
5/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos emätin on löysä, miehen kokonaisvaltainen kiinnostus hiipuu ja peniskin.Mitä kireämpi sitä mielenkiintoisempi seksikumppani olet.

Vierailija
6/6 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin: löysä emätin ei ole "liian" stimuloiva ja siksi yhdyntää on helppo pitkittää vaikka tahti olisikin kova. Tämä kuitenkin edellyttää, että mielenkiinto asiaan säilyy eli nainen on esimerkiksi henkisesti ja ulkonäöltään haluttava. Tiukan kanssa pitkittäminen onnistuu vain hidastamalla tahtia tai jopa pysäyttämällä se muutamaksi sekunniksi, vetämällä penis ulos ja vaikka lipaista pimppiä välillä kielellä ja sitten taas kalu sisään

Jos emätin on löysä, miehen kokonaisvaltainen kiinnostus hiipuu ja peniskin.Mitä kireämpi sitä mielenkiintoisempi seksikumppani olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi