mitä tekisit jos saisit nyt miehen kanssa pari
päivää vapaata? olla kahdestaan..tai jos olet sinkku niin yksin?
Kommentit (6)
Rentoutuisimme ilman aikataulua/pakollisia menoja.
Päiväseksiä :)
Rantaterassille syömään ja toiselle terassille illalla kuunntelemaan bluesia.
en ihan oikeasti osaisi tehdä mitään, varmaan istuttaisiin sohvalla ja katsottaisiin pöllämystyneinä toisiamme.
Meillä ei ole ollut lapsivapaata kahdenkeskistä aikaa moneen moneen vuoteen hetkeäkään, koska meillä ei mummot osallistu lapstemme elämään mitenkään (eivät halua tai viitsi). Ei ole myöskään kummeja, tätejä tms ja en halua pienintä (vauva) jättää vieraalle hoitajalle. Olemme vaan pärjänneet ilman parisuhdeaikaa koska on ollut pakko. Ja samaa on tiedossa tulevaisuudessakin eli seuraavan 10 vuoteen ei ainakaan päästä minnekään ikinä kahden. Sitten ehkä tosiaan kun nuorin on sen 10 niin uskallan jättää yöhoitoon vieraalle hoitajalle, en sitä ennen.
Tällaista on varmaan vaikea muiden tajuta, mutta kaikilla ei tosiaan ole isovanhempia elämässä apuna eikä hoitoapua mistään muualtakaan. Silloin on vaan pärjättävä ilman.
Asiaan turtuminen siis näkyy siinä että en osaa enää edes haaveilla kahdenkeskisestä ajasta. Sitä oli viimeksi joskus kuusi vuotta sitten.
Minä istun koneella ja touhuan omiani. Mies taasen ottaisi veneen alleen ja lähtisi mökille/kalaan.
Me ollaan samassa tilanteessa. Välillä haikailen ja kateellisena kuuntelen kuinka muiden lapset on siellä ja tuolla mummilla ju kummilla ja vaikka kenellä. Eipä ole apuja -ilman rahaa. Mutta sitten taas ajattelen että itse olen nämä lapset halunnut ja ne hoidan -yhteisestä kahdenkeskisestä ajasta nautitaan kun se aika joskus tulee :)
eli aamulla töihin ja illaksi kotiin, hiukan aikaa harrastuksille ja hieman tv:n katselua ja sitten nukkumaan.
ehkä ajeltais tuttavien luo kylään, kun viime kesänä jäi menemättä. Ja siellä istuttais iltaa pidemmän kaavan mukaan ja rentouduttais.
Tai oltais vaan kotona rauhassa kahdestaan.
Olishan noita asioita mitä tehdä