Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook tekee kivat taas: profiilissa kävijät tulee nähtäville!!

Vierailija
17.07.2012 |

Mä en ainakaan ikinä enää kehtaa käydä KENENKÄÄN profiilissa. KOSKAAN.

Iltalehti kertoo.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut niin ärsyttää koko naamakirjakin...

Vierailija
2/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä huomaan oman sivuni laidassa aina tiettyjen miesten kuvat, ei niinkään naisten. Epäilen, että tiuha käynti näkyy jo nyt kaveriehdotuksina.

Mutta jos facebookiin oikeasti tulee tuo muutos, että kävijät näkyy, niin poistun kokonaan. Ei minulla kauheasti ole siellä nytkään kavereita, joten mitään suurta haittaa asiasta ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, kuka on käynyt sua katsomassa.

Vierailija
4/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestiko???

laita linkki

no sitten en ehkä enää kävis tsekkaan exän nykyisen kumppanin kuvia.... :-P

Vierailija
5/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus käydä?

Vai käytkö joidenkin sellaisten profiileissa jotka eivät ole ystäviäsi?

Oman profiilinhan voi suodattaa niin ettei ulkopuoliset sinne pääse ellet halua ja ne jotka ovat julkisia ovat sitä siksi että omistaja haluaa näyttää kaikelle maailmalle koko elämänsä lastensa alastonkuvat mukaanlukien.

Minä ainakin pidän profiilini siinä kunnossa että ystäväni voivat sieltä helposti käydä katsomassa mitä meille kuuluu.

Vierailija
6/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se haittaa?

Vierailija
7/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyi jo...

mitä muuten tarkoittaa "ryhmäsivut"?

Vierailija
8/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus käydä?

Oman profiilinhan voi suodattaa niin ettei ulkopuoliset sinne pääse ellet halua ja ne jotka ovat julkisia ovat sitä siksi että omistaja haluaa näyttää kaikelle maailmalle koko elämänsä lastensa alastonkuvat mukaanlukien.

Minä ainakin pidän profiilini siinä kunnossa että ystäväni voivat sieltä helposti käydä katsomassa mitä meille kuuluu.

sellaisten profiileja katsomassa jotka ei ole ystäviä, ihan uteliaisuuttani. Exien, näiden uusien puolisoiden, entisten koulukaverien, pomon jne. Enkä tosiaan haluaisi että käynnistä jäisi jälki jonka käyttäjä näkee.

No, yli vuoteen en ole enää ollutkaan koko facebookissa joten ihan sama mulle.

Vierailija
9/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyi jo...

mitä muuten tarkoittaa "ryhmäsivut"?

siis se linkki...

http://www.iltalehti.fi/digi/2012071715853731_du.shtml

Vierailija
10/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus käydä?

sellaisten profiileja katsomassa jotka ei ole ystäviä, ihan uteliaisuuttani. Exien, näiden uusien puolisoiden, entisten koulukaverien, pomon jne. Enkä tosiaan haluaisi että käynnistä jäisi jälki jonka käyttäjä näkee.

No, yli vuoteen en ole enää ollutkaan koko facebookissa joten ihan sama mulle.

että pitää profiilinsa julkisena.

Varsinkaan jos omistaa yhdenkin exän tai on esimiesasemassa.

Järjenköyhyyttä, ihan sama pitää sitten talonsa ovia lukitsematta.

Vierailija
11/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes mennä kun voi lukea omalta seinältä kaikki tai siirtää kyylättävät läheisiin kavereihin ja kyylätä sieltä seinältä ettei tarvi hakemalla hakea tiettyjä.

Vierailija
12/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

feikkiprofiilit.

Vierailija
13/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en ns. vakoilua harrastakaan, mutta välillä tulee käytyä joidenkin ei kaverien sivuilla ties mistä syystä.

Ja joskus tulee vahingossa klikattua itsensä jonkin tuntemattoman profiilisivulle.

No onhan se toisaalta ihan kiva kun näkee ketä omilla sivuilla vierailee, mutta ei mulla ole pakottavaa tarvetta saada sitä tietooni.

Vierailija
14/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisessa sanottiin, että on mahdollista, että näin tehtäisiin myös yksityisten ihmisten sivuille. Siinä ei sanottu, että niin tehdään. Siinä sanottiin vain, että tekniikka on olemassa.

Ei kaikkea tehdä, mikä on mahdollista.

Vierailija
15/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole muutenkaan enää facessa.

Vierailija
16/18 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä "ihmisiä, joita saatat tuntea" -listan eka on yhtäkkiä joku jonka olet juuri tavannut, mutta yhteisiä tuttuja ei ole tai sähköposteja gmailista ei ole lähetetty tai sitten joku naapuri tai eksän nyksä, jonka kanssa ei ole Facebook-kaveri on pitkään ehdotuslistan ekana.

Vierailija
17/18 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin näkyykö kaikki tähän astiset kävijät vai vasta uudistuksen jälkeen tehdyt käynnit? Hävettää jo etukäteen muutamat ex-ihastusten profiileissa tehdyt tutkimusmatkat.

Vierailija
18/18 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.itviikko.fi/uutiset/2012/07/18/google-tyydyttaa-facebookia-e…

Veikkaan että juuurikin noiden facebooktöppäilyjen takia Google+ on maailman nopeiten kasvava verkosto.

Aika rivosti sanottu "tyydyttää enemmän" :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän