Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vaattee työhaastattelluun?

Vierailija
17.07.2012 |

Olen toivottavasti menossa (ainakin kovasti lupailivat jo alustavasti) työhaastatteluun. Työ olisi kaupankassalla oloa.

Minihame,legginsit, koristetoppi

Farkut, koristetoppi

Pinkit farkut, valkoinen toppi

valkoiset housut, punainen rento kauluspaita

tai jotain aivan muuta.

Pitkähihainen paita tarvittaessa

ja kengät on ongelma

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoamistasi vaihtoehdoista varmaan valkoiset housut ja kauluspaita. Työssä käytät työnantajan käyttöösi antamia työvaatteita, joten mitään tyylitajua sinun ei tarvinne isommin todistella. Piukeita toppeja ja legginsejä kehottaisin välttämään. Toisaalta, voithan sinä kokeilla... piukeat kamppeet ylle siinä toivossa, että onnistut vetoamaan haastattelijan seksuaalisiin mielitekoihin.

Jotkut katsovat vaatetusta enemmän kuin toiset, eikä sitä etukäteen tiedä. Asiallinen pukeutuminen on uskoakseni parempi vaihtoehto kuin satunnaisilla mahdollisuuksilla leikittely.

Vierailija
2/4 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitään minihamosia, legginsejä tai värillisiä farkkuja haastatteluun. Laita:

- Valkoinen lyhythihinen siisti kauluspaita ja musta hame. Asialliset kävelykengät tai matalalla korolla olevat siistit korkokengät.

- Mustat siistit caprit ja joku kesäinen t-paita ilman printtejä. Kaulaan pieni koru.

Ei tissivakoa näkyviin.

Olet varmaankin aika nuori, noista vaihtoehdostasi päättelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei jakkupukua mutta ei nyt minaria tai mielellään farkkujakaan. Siististi pukeudut.

Olen itse tosin saanut töitä farkuissa ja trikoopaidassa likaisimma hiuksilla, kun menin samana päivänä soitosta haastatteluun, mutta työkin osoittautui asunmukaiseksi paskaksi...

Vierailija
4/4 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mitään minihamosia, legginsejä tai värillisiä farkkuja haastatteluun. Laita:

- Valkoinen lyhythihinen siisti kauluspaita ja musta hame. Asialliset kävelykengät tai matalalla korolla olevat siistit korkokengät.

- Mustat siistit caprit ja joku kesäinen t-paita ilman printtejä. Kaulaan pieni koru.

Ei tissivakoa näkyviin.

Olet varmaankin aika nuori, noista vaihtoehdostasi päättelisin.

Joo, hylkäsin jo heti kun olin kirjottanut viestin niin minihamepäätelmät. :D

mutta on tuo valk.kauluspaita ja hame yms asustus melko yliampuva . :D

ja ei huolta, tissejäni ei kiinnosta kenellekään näytellä, ja topit mitä käytän on "väljiä".

Eikä kyllä olisi a ja aa koon tisseisisä paljon näyttelemistä.

Taidan laittaa valk housut ja sen kauluspaidan, sen mihin viimeksikin päädyin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi