Kellään kokemuksia Olian " Elly B" äitiysfarkuista???
On aika hinnakkaat, mutta kuvissa näyttää hyvältä! Kannattaako ostaa??
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=23_38&products_id=65
Kommentit (7)
Minulla oli tuollaiset, tosi kivan näköisethän ne oli jne. mutta tiedä onko kropassani vikaa mutta päällä ne ei pysyneet. aina sai olla nykimässä niitä ylös.
Lahja rv 37+0
Mulla on olleet käytössä nyt kaksi kuukautta ja olen tykännyt kyllä kovasti. Ainoa huono puoli on, että jos alle laittaa liukkaat (=nylon) sukkahousut, valuvat kyllä alaspäin niin että saa olla nykimässä ylöspäin. Mutta muuten ihanat, ja Bebesin 2 myyjää, jotka eivät ole raskaana käyttävät ko farkkuja ihan muutenkin, joten housujen käyttöikä jatkuu myös raskauden päätyttyä.
Lala rv 19+6
ja menivät synnytyksen jälkeen kotiinlähtiessä ainoina päälle :D Kivannäköiset ovat vieläkin kun ei ihan omissa mittoissa vielä olla..
T:Neiti21
Pidin niitä melkein joka päivä ne ostettuani, sillä olin kokeillut kaikkia Hennesin ja Lindexin mammafarkkuja eikä mitkään olleet hyvät.
Tosin suunnilleen n. rv 32 eteenpäin eivät Elly B:t ainakaan minun päälläni tuntuneet enää mukavilta, se vyö alkoi kiristämään massua. Ehkä oli masu valahtanut, kun poika syntyikin etuajassa, rv 36. Mutta sairaalasta kotiuduttaessa ne taas mahtuivat päälle ja pidin niitä pitkään synnytyksen jälkeen, kun olivat niin mukavat eikä omat muodot olleet vielä kohdillaan.
Jos tulen vielä raskaaksi, käytän vain Elly B-farkkuja. Tuolla ne odottaa kaapissa ja toivon kovasti, että saan niitä vielä joskus käyttää =)
Nalle ja poika 9kk
Ainut miinus, myös minä nyin housuja vähä väliä ylös... =/
Tyylikkäät ja mukavat kyllä muuten!!
Parit ostin käytettynä ja kahdet uutena.Itselläni on myös äitiysfarkut H&M ja Lindexiltä mutta en ole käyttänyt niitä juuri ollenkaan sillä ne tulevat mahan ylle eivätkä enää tunnu mukavilta päällä (ahdistaa jotenkin).Vatsani on melko matalalla joten Ellyt eivät todennäköisesti mahdu ihan loppuun asti (yhdet itse asiassa tuntuvat jo vähän kireältä) mutta muuten ne istuvat tosi hyvin ja ovat hyvän näköiset!Suosittelen kyllä vaikka hinta onkin tosi kova!
Tarkoitus olisi vetäistä ne jalkaan viikonloppuna, kun on työpaikan pikkujouluristeily. En ole siis vielä kun vain sovittanut niitä. Koot ovat todella pieniä, kannattaa ottaa ainakin kokoa suurempi, ellei kaksikin.
Eli vielä en tiedä, että millaiset ovat päällä, mutta näyttävät todella hyvältä! Hinta on kyllä aika suolainen...