Buahhahhaa! Tyylikäs lastenvaatebloggari onkin ammatiltaan
bensiksen myyjä:D
Näimme lomamatkalla erään tyylikkäänä (ja varakkaana) pidetyn lastenvaateblogistin. Tunnistin blogistin ja tämän pienen tytön ja näytin heidät miehelleni. Mies tunnisti blogistin helsinkiläisen bensaaseman myyjäksi. Reps.
En uskonut miestä mutta mies oli aivan varma että kysessä on sama nainen.
Blogeissa asiat saa näyttämään hyvin erilaiselta. Totuus on tarua ihmeellisempää:D
Kommentit (47)
Hmmm me olemme myös varakkaita ja olen huoltomies. Mieheni tienaa paljon ja minä taas vähän, opiskelemaan hakemassa olen siin. :)
Mitä ihmeellistä tässä on?? :D
Vai pitäisikö mun alkaa kulkemaan ryysyissä ja kulkea autonrämällä samalla kun mies menee Adillamme, koska minä olen VAIN huoltomies?? ;)
Miksi et kulje arvoisissasi ryysyissä ja autolla johon sinulla on varaa? MIksi esität rikkaampaa?
Onko kyse jostakin toisesta blogistista? Itse en kyllä muista, että Anana olisi kauhistellut joidenkin 30€ sandaalien hintaa - pääasiassahan niillä on paljon kalliimpia kenkiä (ihan kasapäin tennareita, tarvitaanko niitä todella kaikkia...)
Viime vuonna taivasteli niiden varvastossujen hintaa. Se vaikutti pöhköltä, koska käyttää omaisuuksia lastensa vaatteisiin. Suloiset lapset kyllä hänellä.
siellä espoon lastenvaatekirppareilla muutenkin. Ostaa ihan massakamaa mutta osaa tosiaan yhdistellä ketjuvaatteet niin etteivät näytä halpa-anttilan hyllyistä reväistyiltä asukokonaisuuksilta. Niinkuin joillakin toisilla nk.lastenvaatebloggareilla. Ei varmaan tarvii enempää..
Onko kyse jostakin toisesta blogistista? Itse en kyllä muista, että Anana olisi kauhistellut joidenkin 30€ sandaalien hintaa - pääasiassahan niillä on paljon kalliimpia kenkiä (ihan kasapäin tennareita, tarvitaanko niitä todella kaikkia...)
Viime vuonna taivasteli niiden varvastossujen hintaa. Se vaikutti pöhköltä, koska käyttää omaisuuksia lastensa vaatteisiin. Suloiset lapset kyllä hänellä.
En pidä blogia, mutta ulkopuolisen silmissä saatan näyttää muulta, kuin mitä Ap minulle soisi.
Asun vuokralla, pienet tulot ja olen vielä yh.
Voisiko ap kertoa miten minun pitää pukeutua ja voisi samalla kertoa missä minun pitää asua tai käydä töissä.
Merkkivaatteita käytän, mutta on ihan edullistakin vaatetta. Matkustelen, käyn kalliissa ravintoloissa syömässä ja yleensäki paljon syön ulkona. Löytyy kuntoklubikortti, nehän ovat varmasti ihan kielletty minulta.
Aika turhaa käydä tätä keskustelua jos onkin vaikka kyse jostain toisesta blogistista eikä Ananasta ollenkaan. Ja mitä sitten jos joku on bensiksellä töissä, työ kun työ. Hyvä kun on työ.
Yritin tuolla aiemmin jo kertoa, mutta ei tunnu menneen jakeluun.
Väännetään nyt vielä oikein rautalangasta:
ANANA EI OLE BENSIKSELLÄ TÖISSÄ.
PISTE.
Ennemmin olisin ap:nä hieman huolestunut siitä miten mies on kyyläillyt jotain bensiksen kassaa...