Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka leveästi saa miehen rahoilla elää? Leikkimielinen kysely, tosikot älkää hermostuko :=)

Vierailija
24.11.2005 |

Huonoa tuuria ja olosuhteiden pakko, mutta minulla ei tällä hetkellä ole lainkaan tuloja. Siis 0 euroa kuussa. Olen hakenut töitä kovastikin mutta eipä vaan ole tärpännyt missään. Olen siitä tosi kiukkuinen ja harmistunut ja etenkin siitä, että nyt todellakin elän miehen siivellä. Mutta mitä perheen sisäisen yhteishengen varaan voi laskea.

Itse arvelen seuraavaa:

-Asuminen, ruoka, perusterveydenhuolto, auton käyttö jos on pakko

-Pakolliset vaatehankinnat

-Miehen avekkina koituneet kustannukset (esim jos mies haluaa mennä mun kanssa elokuviin, se joutuu maksamaan kummatkin liput)

Entäs nämä:

-Vaateostokset, myös siinä laajuudessa, että löytää jotain ihanaa mutta jota ei kuitenkaan tarvitse

-Omat harrastukset (kurssimaksut, salikortti, jumppakortti, uimahalli jne)

-Vihteellä ja virkistäytymässä käynti omatoimisesti (siis omien kavereiden kanssa paikoissa, joissa menee rahaa)

Tehkää omat listanne ja ottakaa kantaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä voin ja saan ostaa mitä tarvitsen tai mitä tekee mieli. Tuhlaan sumeilematta mm. kauniisiin ja seksikkäisiin alusvaatteisiin, niistä ei koskaan tule sanomista. Joskus mies haluaa että menisin rentoutumaan vaikkapa manikyyrille tms ja tietenkin varmistaa että on rahaa mukana. Olen onnekas, mutta tämä on nyt tämä elämäntilanne, joskus voi olla hetki että minä elätän ja muistan kyllä laittaa mieheni viihteelle ystäviensä kanssa pitämään hauskaa ja varmistan että mukana on käyttörahaa.

Vierailija
2/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tekee yleensä superpitkiä työpäiviä ja musta tuntuu että se kantaa siitä vähän huonoa omaatuntoa. vaikuttaa aina suorastaan ilahtuneelta kun ostan itselleni jotain:) mitä ei kyllä tapahdu mielestäni liian usein. olen sellaista penninvenyttäjä tyyppiä, oli siihen tarvetta tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vain siitä, kuinka paljon rahaa niihin kuluu.

Jos tarvitset uudet talvikengät, niin totta kai puoliso maksaa. Mutta kyseenalaista on se, tarvitsetko jonkin heräteostoksen myös.

Puolison kuuluu maksaa harrastus. Mutta et voi olettaa, että hän maksaa sekä kuntosalikortin, että vuoden uimahallit. Sinun pitää valita.

Viihteelläkin saa käydä. Kerran kuussa.

Vierailija
4/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että tulee tilailtua aika paljon vaatteita miehen laskuun, ostatan miehellä myös meikit, hiusvärit ym.

Kaiken tän lisäksi mies antaa vielä rahaa jos lähden kavereiden kanssa ulos:)

Vierailija
5/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listasi kaikki jutut ovat hyväksyttäviä,jos rahasta ei ole tiukkaa. Jos on, niin tietysti kumpikin meistä tinkii ei-välttämättömistä menoista.

Vierailija
6/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joutunut maksattamaan miehellä vuokran ja ruuat, sekä mm. ehkäisyn. Mutta JOS olen halunnut käydä esim. baarissa, ja mies on antanut mulle rahaa, niin ne rahat olen kyllä miehelle maksanut takaisin, kun olen taas saanut rahaa. Eli mulla raja menee siinä, että tuollaiset ei-niin-välttämättömiin asioihin käytetyn rahan maksan takaisin.