Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä tekstailee, herättääkö epäilykset?

Vierailija
16.07.2012 |

Kuinka huolestunut olisit, jos huomaisit poikaystävän tekstanneen numeroon, jota ei ole tallennettu kännykkään. Mitään ihmeellistä sisällössä ei ollut, mutta viestiketjun alku oli selvästi poistettu.

Tekstasi kyllä niin, että istuin vieressä, ja siitä tuon alunperin huomasinkin. En uskaltanut kysyä, nyt kuiteskin mustistelen itekseni.

Suhde on tuore, mutta vakava.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun mies tekstailee estottomasti läsnäollessani, en jaksa uskoa, että siellä mikään toinen nainen on odottamassa. Mun miehellä on myös tapana olla tallentamatta juuri mitään numeroita puhelimeen, joten en huolestu tuntemattomista numeroista.

Vierailija
2/5 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun mies tekstailee estottomasti läsnäollessani, en jaksa uskoa, että siellä mikään toinen nainen on odottamassa. Mun miehellä on myös tapana olla tallentamatta juuri mitään numeroita puhelimeen, joten en huolestu tuntemattomista numeroista.

Pettäminen onnistuu parhaiten kun on tarpeeksi röyhkeä eikä salailekaan "mitään". Itse laittelen ihan tyynesti viestiä panolleni vaikka oma mies istuu vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vexlailee työvuorojaan. Ei ole kokenut tarpeelliseksi tallentaa kaikkia numeroita muistiin, kun ei näiden henkilöiden kanssa muuten viestittele kuin työvuorojen puitteissa. Suurin osa näistä on vielä naisia.

Mun edellinen kännykkä teki niin että kun tuli joku uusi numero vaiks +446543210, niin vaikka tallensin tämän nimelle Maija Esimerkki, niin valitettavasti ne alkuperäiset +446543210:sta tulleet viestit eivät Maijan nimeä näyttäneet. Vielä jos käytin keskustelua, niin ei siihen keskusteluunkaan päivittynyt toi nimi. Vasta sitten ihan uuteen keskusteluun.

Itellä on myös tapana poistella ns turhia viestejä sitä mukaa kun niihin oon vastannu.

Vierailija
4/5 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen onnistuu parhaiten kun on tarpeeksi röyhkeä eikä salailekaan "mitään". Itse laittelen ihan tyynesti viestiä panolleni vaikka oma mies istuu vieressä.

Mutta mulla on kokemusta siitä, miten mieheni pettää. ;)

Vierailija
5/5 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muun muassa hän kertoi missä sillähetkellä oli. Muuten sellaista parin sanan vaihtoa josta ei saanut selvää mihin liittyi. Ketjun alku oli poistettu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän