Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää raiskaus/hyväkskäyttö?

Vierailija
16.07.2012 |

Jos perjantaina tapaa 25vuotiaan miehen ja molemmat (minä ainakin) on ihan kännissä. Mennään meille, pannaan ja lähdetään ja yöllä vielä uudelleen. Lauantaina tajusinn ettei ollut kortsua tai mitään ehkäisyä käytössä, joten vaikka lauantaina nähtiin, niin sanoin että ei tänään mitään panohommia, kun ei oo kortsuja, nii tää sanoo että ei se haittaa ei ollut eilenkään ja alkaa ottaa multa pikkareita pois, vaikka kädellä vähän estin. Sitten se avas mun jalkoja ja laitoin ne takas ristiin, niin vaikka jalat oli ristissä, niin työnty sisään, minkä jälkeen vedin kroppaa taakse päin, mut se otti hartioist kii ja veti itteesä päin. En jaksanu enää sit sanoo mitää ja olin vaa. Lopetettiin sit ja aletiin nukkumaan ja yöllä herään siihen että se panee mua, mut kun heräsin niin se lopetti.

Molemmat oltiin kuitenki humalassa, tai jätkästä en tiiä mut mä olin ihan sekasin ja oon 17v jos sil on jtn väliä. Koska eihän tää raiskaus voi olla koska vaikka sanoin monta kertaa ei, niin lopulta annoin olla ja makasin vaan. Ja olin aikasemminkinn antanu sille.....

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jatkaa vaikka toinen sanoo ei ja estää, on raiskaus, vaikket loppuun asti taistele.

Se, että sinua pannaan kuin nukut, taitaa nykylainsäädännön mukaan olla myös raiskaus (ja moraalisesti todella törkeää varsinkin kun aiemminkin tuli väkisin) tai ainakin hyväksikäyttö. Googlaapa asiaa.

Ylipäänsä: Älä anna kohdella itseäsi noin! Tuo ei ole normaalia. Ansaitset parempaa. Älä tapaile tuollaisia miehiä.

Vierailija
2/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ota nyt jumalauta ne katumuspillerit ja pidä ittestäs parempaa huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku nimenomaan otin lauantaina, koska perjantaina ei ollut ehkäisyä ja lauantaina oli tuo tilanne kun en olis enää halunnut mutta silti se teki noin^^ Joten en enää voi ottaa toisen kerran, ei oo ensinnäkään rahaa ja ei niitä saa noi vaa popsia.

Vierailija
4/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kohdella itseäsi tuolla tavalla, tuo ei todellakaan ole normaalia!!!

Vierailija
5/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juottiko tuo mies sinua vai olitko jo humalassa teidän tavatessanne? No, niin tai näin, niin kyllä tuo sun humalatila lienee teon törkeysastetta koventava seikka. Eli jätkä käytti hyväkseen kun sulla oli itsekontrolli alentunut.

Vierailija
6/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun tavattiin niin olin selvinpäin, mutta omasta halusta mä halusin juoda kun hän tarjos.

Vierailija
7/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on sana sanaa vastaan tilanne, joten ei mahda mennä etiäpäin.

Mutta ÄLÄ NYT JUMALAUTA ENÄÄ TAPAA SITÄ MIESTÄ!

Vierailija
8/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä todellakaan tällästä pikku juttua poliiseille kertois :D Ei huolta. Mietin vaa oliks toi oikein

Vierailija
9/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun tavattiin niin olin selvinpäin, mutta omasta halusta mä halusin juoda kun hän tarjos.

Mutta näin skeptisenä ihmisenä ajattelen, että tarjosi varmaan siksi, että susta tulis helpompi saalis. Ilmaista viinaa ei nimittäin ole olemassa. Toisen humalatilan hyväksikäyttö on aina tuomittava teko.

Vierailija
10/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisitte olla niin kännisä molemmat, että sekin voisi nostaa varmaan samanlaisen jutun perjantailta, mahtaako muistaa kuinka olet pannut häntä? Miksi helvetissä tarvii vetää itsensä persekänniin ja sitten ihmetellä kun on kohta paksuna jne? Kai ihminen osaa sanoa EI EI, siis kunnolla EI eli mua ei nyt just paneminen kiinnosta. Onko se niin vaikeaa?

Vierailija
11/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et pysty pitämään itsestäsi huolta?

Muuta takas kotiin.

Vierailija
12/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no tää ei tuu enää toistumaan....... Ja olin iteki iha sekasin nii ei siinä paljoo huudeltu

Vierailija
13/13 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekee selväksi ettei halua,ja toinen silti tunkee väkisin sisään,raiskaus.Nukkuvan nussiminen on aina raiskaus.Oma moka kyllä,että on tuollaiseen tilanteeseen hankkiutunut,mutta molemmmat tapaukset oli selviä raiskauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän