Tällä kotiin sairaalasta joulukuussa?
Voisikohan tälläisen tilata vauvalle sairaalasta kotiintulo haalariksi? Toki alle kunnon vaatetus. onkohan liian ohut?
http://www.ellos.fi/d/Paallysvaatteet-Haalarit/EllosKids/_/N-1z141pmZ1z…
Te joilla talvivauvat, kertokaahan mielipiteenne :)
Tämä olisi niin ihana, juuri tälläistä olen etsinyt...
LA 14.12
Kommentit (14)
eiköhän tuolla siis pärjää..
Itsekin ajattelin sitten jotain makuupussia / vilttiä vielä turvakaukaloon vauvan päälle.. :)
ap
tiiät et äp:stä tulee kaksi haalaria?
tiiät et äp:stä tulee kaksi haalaria?
en nyt mikään supereko-markantarkka ihminen oo, mut ihan oikeasti? Miksi?
vastaaja numero viisi en kyllä ole minä (oikea ap)
Joku nähtävästi haluaa esittää tyhmää "mutku mä haluan"- äitiä muiden puolesta täällä palstalla.
Tiedän juu että äitiyspakkauksessa tulee haalari, mutta moni jo lapsen omaava on sanonut että se on aivan liian ISO vastasyntyneelle... Ovat suositelleet että ostaisin itse jonkun haalarin joka menisi pari kuukautta suunnilleen..
oli tyhmästi muotoiltu tuo ensimmäinen tekstini, että haluaisin sen kotiintulohaalariksi.
Tietenkin käyttäisin sitä haalarina niin kauan kun se mahtuu ylle eikä purista :)
Eli ensi haalariksi olin sitä ajatellut..
Se kevyttoppapuku ei musta ollut kovin iso, jos sinne laitto jo vaatetta allekin, ja en viittiny ostaa muita kun vauva syntyi maaliskuussa niin ei kauheesti sitten käyttöä.
Jos menee yli ja vauva on iso, ni en usko et se ainakaan on montaa viikkoa liian iso. Jos ostat 56 ni voi olla pieni jo alle kuukaudessa.
sain muuten käytettynä samantapaisen nallenkorvapuvun ja must se oli kauheen käytetyn/nukkasen näköinen. Semmosta kangasta.
mun mielipiteitä :)
se edellinen kirjoittaja
mielipiteet täysin sallittuja! Johan olisi jos kaikki olisivat samaa mieltä.. :)
Sekin on täysin totta että voi olla pieni heti kuukauden päästä.. Yhtään kun ei tiedä minkä kokoinen vauveli sieltä tulee..
No, täytyy katsoa sitten minkä kokoinen se äitiyspakkauksen puku todellisuudessa on kun saapuu, sillä ne ovat mielestäni nykypäivänä tosi siistejä ja aion sitä kyllä käyttää sitten kun on sopiva.. Niin paljon ei ylimääräistä rahaa ole ettäkö kaikki pitäisi itse ostaa uutena yms.. :)
Ehkä mietin asiaa siis ihan rauhassa vielä...
on varmaan just passeli (ellei sit ole jotkut ennätyshirveät pakkaset silloin)
Jos tuntuu liian kalliilta, niin huutis on pullollaan tuommoisia vastaavia n. 5euron hinnalla. Itse ostin sieltä, kun nuo käytetyt ei ole kovinkaan paljon käytettyjä, vaan aika uuden veroisia...
Niin vaunuihinmtarviit kuitnkin kunnon toppahaalarin ja villahalarin väliin. Toki vaunuissa voi käyttää myös äp haalaria, vaunuissa ei haittaa vaikka haalari on iso. Kaukalon turvavöihin vauvaa on vaikea saada liian isossa haalarissa
Autoillessa on ok, mutta ulkoiluun tuosta ei talvella ole ollenkaan.
Koko kannattaa ehdottomasti ottaa 56. Siihen mahtuu yli nelikiloinenkin vauva ainakin kotiinlähtiessä, mutta jollekin 3,5 -kiloiselle 62-senttinen on niin suuri ettei yhtään pääse syntymään tuota söpö nalle -vaikutelmaa.
Joka on kyllä söpö!
että mun mielestä oli tosi kätsyä kun puvun hihat sai käännettyä silleen ettei välttämättä tarvinnut yrittää pitää tumppuja. Vähän niinkuin jossain vastasyntyneen bodyissa ettei pienet raapisi itseään.
Helmivauvalla.
Makuupussista olin siis askarrellut turvakaukalopussin.