raskausmahat saamari! Ette saa parkeerata perhepaikoille!
Ne on, vittu, tarkoitettu ihmisille joilla on jo lapsia. Saatana.
Kommentit (56)
lapset mahdollisimman turvallisesti turvaistuimiin ja niistä pois. On hirveän kivaa, kun lapset säilyvät hengissä eikä naapuriruudun setä aja edes pienen touhottajan jalkojen päältä, kun äiti ottaa vauvaveljeä autosta.
-lapsensa jo isoiksi saanut
Wau!!! äitienpäivänä kiiltävä mitali sulle!
Piruako toisiinne vertaatte ja omia suorituksia kiillotatte?
Vaivansa kullakin, ja pohjatilanne odottavilla tosiaan erilainen. Toiset voivat tehdä mitä vaan synnytkseen asti, siinä missä osa joutuu lähes vuodelepoon jo alkumetreiltä. Ette voi olla noin musta-valkoiskatseisia, aikuiset ihmiset!miksi ne joutuu lähes vuodelepoon?
siinä on listattu raskausajan komplikaatioita.
En tarvinnut perhepaikkoja, mutta vaikeahan se oli sieltä autosta kammeta ulos ahtailla parkkipaikoilla. Onneksi usein oltiin koko perhe liikkeellä ja hyppäsin autoon vasta, kun mies oli peruuttanut parkista pois (tai toisin päin). Mutta apua, mä käytin invavessaa/lastenhoitohuonetta vessaasioilla, kun en niihin koppeihin sen mahan kanssa mahtunut.
useimmissa tapauksissa viimeisillään raskaana olevan ei ole mikään pakko raahautua kauppaan. Monesti ovat kuitenkin näitä muutama viikko aiemmin plussanneita jotka vaappuvat ankkakävelyä kun ovat niin raskaana ja kaikkien väistettävä tieltä.
Myöskään kovinkaan usein pienten lasten äideillä ei ole mitään pakottavaa tarvetta lähteä laumansa kanssa ruokaostoksille. Sen voi hoitaa toinen vanhempi ja toinen sitten lasten kanssa. Tärkein syy roudata lapset mukaan on näyttäytyminen että täältä minä ja lapset tulemme ja huomatkaa kaikki meidät.
Yksinhuoltajat ovat asia erikseen ettei heillä välttämättä ole mahdollisuutta jättää lapsiaan pois kauppamatkalta. Mutta heitä jopa Suomessakin pieni osa äideistä.
Itse olen käyttänyt raskausaikana(kin) perhepaikkoja, kun kauppareissulla on yleensä mukana vähintään yksi lapsi.
Kuka muuten edes tietää, onko lapsia mukana vai ei? Ihmeellistä kyttäämistä.
Tv. neljän äiti
kaikki raskaana olevat vaan kotona, ettei tarvi teitä katella ja ettei teistä olisi vaivaa meille muille! =D
kaikki raskaana olevat vaan kotona, ettei tarvi teitä katella ja ettei teistä olisi vaivaa meille muille! =D
Ja muistakaa, että RASKAUS EI OO SAIRAUS!!!!
Ja kysymykseen vastaus: samaa mieltä kuin vastaus otsikolla molempi parempi.
useimmissa tapauksissa viimeisillään raskaana olevan ei ole mikään pakko raahautua kauppaan. Monesti ovat kuitenkin näitä muutama viikko aiemmin plussanneita jotka vaappuvat ankkakävelyä kun ovat niin raskaana ja kaikkien väistettävä tieltä.
Myöskään kovinkaan usein pienten lasten äideillä ei ole mitään pakottavaa tarvetta lähteä laumansa kanssa ruokaostoksille. Sen voi hoitaa toinen vanhempi ja toinen sitten lasten kanssa. Tärkein syy roudata lapset mukaan on näyttäytyminen että täältä minä ja lapset tulemme ja huomatkaa kaikki meidät.
Yksinhuoltajat ovat asia erikseen ettei heillä välttämättä ole mahdollisuutta jättää lapsiaan pois kauppamatkalta. Mutta heitä jopa Suomessakin pieni osa äideistä.
Olemme varmaan jotenkin omituisia, mutta me tykätään käydä yhdessä kaupassa. Vain harvoin käydään yksin (ja silloinkin se on mies, koska mulla ei ole korttia ja lähin iso marketti on parinkymmenen kilsan päässä. Siwaankin on matkaa viisi kilsaa).
Yleensä ollaan kyllä pyritty siihen, ettei meitä huomata =D ---> lapset kulkevat nätisti vieressä eivätkä pidä ylimääräistä mölyä.
Ja sinunko mielestäsi se on? Ja kysymykseen vastaus: samaa mieltä kuin vastaus otsikolla molempi parempi.
niin oli se. Ensin pari kuukautta pahoinvointia ja hirveää väsymystä. Sitten selkäkipua. Sitten paljastui, että mulla onkin etinen istuka. Kaikki nostaminen ja rankempi liikunta piti jättää pois. Sitten tuli anemia ja yövalvominen närästyksen sekä liitos- ja muiden kipujen takia.
Joten joo, kyllä mulla oli aika sairas olo.
että raskausmahan kanssa ei voi kävellä kymmentä metriä enempää parkkipaikalla mutta kaupassa voi kuitenkin kävellä? Joku ei nyt ihan täsmää...!
että raskausmahan kanssa ei voi kävellä kymmentä metriä enempää parkkipaikalla mutta kaupassa voi kuitenkin kävellä? Joku ei nyt ihan täsmää...!
kaupan pihalla mitään perhepaikkoja, mutta loppuraskaudesta kyllä minimoin kaupassa liikkumisen niin vähäiseksi, että hain vain tietyt jutut, ja jos joku unohtui, en mennyt takaisin hakemaan.
ne kaljamahat ja lapsettomat paritkin tuntuvat niihin parkkeeraavan!!! Monesti jääny lasten kanssa ilman perheparkkia, kun joku laiska kaljamahainen vätys on vienyt paikan!! :O Kyl raskaana olevan ymmärtää paljon paremmin, kuin noi piittaamattomat typerykset!!
Taas tänään kävin kahden lapsen kanssa, alle 1v. ja 3v. eikä puhettakaan, että pääsi niihin. PUOLET paikoista oli helvetin isoja pakettiautoja täynnä kuten aina, sitten näitä autoja joissa ei minkäänlaista turvaistuinta tai kaukaloa autossa.
Yksi rastalettikundi lähti yhteen autoon yksin, toiseen latoi yksinäinen akka tavaroitaan ja yhdessä oli eläkeläispariskunta.
Ei siinä mitään, osataan me kävellä joo, mutta mä en suutani kiinni pidä, jos joku läskimahainen äijä pakunsa siihen paikalle vetää ja satun olemaan sen näkemässä.
.. On mahdoton päästä autosta ulos, kun se auton ovi täytyy saada melkein selälleen. Älkää valittako ämmät noin pienestä.
Ja jos tosiaan raskaana on niin vaikeeta, niin menkää taksilla/hommatkaa kyyti.
Olen kolmen äiti, joka ei ole moista edes miettinyt.
Ja ihan stadissa ja ympäristössä käyn kaupassa ja parkkipaikat kiven alla. Ja muksut mukana.
Toka raskaus tosi vaikee, mut onneksi oli apuja. Outoa valittamista ihan kaikesta täällä.
Ja sinunko mielestäsi se on? Ja kysymykseen vastaus: samaa mieltä kuin vastaus otsikolla molempi parempi.
niin oli se. Ensin pari kuukautta pahoinvointia ja hirveää väsymystä. Sitten selkäkipua. Sitten paljastui, että mulla onkin etinen istuka. Kaikki nostaminen ja rankempi liikunta piti jättää pois. Sitten tuli anemia ja yövalvominen närästyksen sekä liitos- ja muiden kipujen takia.Joten joo, kyllä mulla oli aika sairas olo.
Mutta se että SINULLA raskaus oli ongelmallinen, ei tarkoita sitä, että KAIKILLA olisi. Yleisesti ottaen raskaus EI OLE SAIRAUS.
Ja jos tosiaan raskaana on niin vaikeeta, niin menkää taksilla/hommatkaa kyyti.
Olen kolmen äiti, joka ei ole moista edes miettinyt.
Ja ihan stadissa ja ympäristössä käyn kaupassa ja parkkipaikat kiven alla. Ja muksut mukana.
Toka raskaus tosi vaikee, mut onneksi oli apuja. Outoa valittamista ihan kaikesta täällä.
kannattaa itse näyttää esimerkkiä ja pitää mölyt mahassa.