Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli festareilta, ei ole nukkunut hyvin kolmeen yöhön; minä olen kuumeessa: kumpi hoitaa lasta?

Vierailija
16.07.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietenkin. Itselläni ei ainakaan kestäisi kantti vaatia vaimoa hoitamaan lasta jos olen ollut kolme päivää pitämässä hauskaa kavereiden kanssa. Musiikin kuuntelu ja kaljan imeminen kun ei varmasti herättäisi sympatiaa syynä, että on tullut nukuttua huonosti kolme yötä :-)

-Isä75

Vierailija
2/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee samoilla silmillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen saat ite levätä lopun päivää. Miehellä ollut jo vapaata, joten todellakin on sun vuoro levätä ensisijaisesti.

Vierailija
4/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIköhän väsymystila ole suunnilleen sama. Riippuu tosin kuumeen määrästä. Jos pikkukuume (alle 38.5, niin sinä hoidat lasta). Jos olisit 40-asteen kuumeessa, niin sitten tietenkin mies hoitaisi. Tuskin kuitenkaan olet kovassa kuumeessa ja tosi kipeä, kun jaksat olla täällä...

Vierailija
5/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahd. helpolla varmaan mentäis kyllä.

Valmisruokaa ja telkkaria jne :)

Vierailija
6/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös tilanteesta: kuinka paljon kuumetta, jne. Voi tehdä niin kuin joku ehdotti, että mies nukkuu ensin pari tuntia ja sitten sen jälkeen sinä saat nukkua paljon - ehkä myöhemmin mies voi taas nukkua hetken aikaa ja sinä loppuillan. Toki eri asia, jos kuumetta on tosi paljon.

Tosin meillä on mies hoitanut lasta kuumeessakin, vaikka itse olisin ollut vähemmän kipeä/väsynyt.

Vierailija
7/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenkin olisi pakko saada levätä välillä, mutta terve mies kyllä pyrkisi sen tekemään mahdollisimman vähän äitiä rasittaen. En kyllä pysty ihan ymmärtämään kolmen yön nukkumattomuutta, enkä oikein ihan uskomaankaan. Eiköhän siinä vähän ole nukuttukin.

Vierailija
8/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mies hoitaa.

Vierailija
9/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pää kainalossa, järkeä laittaa valvonut höyryinen mies hoitaa lasta? Yöks.. Mieshän on itse ollut tyhmä kun ei ole tajunnut nukkua ennen kotiin tuloa, siltikkin.. Saat läksyttää sitä varmasti kunhan on kuosissa

Vierailija
10/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sen määrää mikä on pikkukuume? Itse olen pää kainalossa jo kun "kuumetta" 37... peruslämpö on niin matala, että tuntuu kyllä luissa ja ytimissä jos uskaltaakin nousta tuohon 37. Tuota korkeammalle on noussut ehkä kolme neljää kertaa elämäni aikana, vesirokossa ja keuhkokuumeessa. Mutta juuri näin, todella mukavaa on kuunnella tästä työkavereiden vittuilua kun en tuossa "pikkukuumeessa" pääse töihin. Ja ei nyt tarkoitus ollut hyökätä sinua vastaan joka tästä puhuit, nousi vain viha pintaan kun ihmiset eivät ymmärrä, että ei se korkea kuume tarkoita kaikille 40 astetta.... mutta siis vastauksena ap:lle sanoisin myös, että tuo miehen huono olohan on itse aiheutettua ja sanoisin, että joka tapauksessa olotila eri kuin kuumeessa. Sitä paitsi pitkittää sun paranemista jos joudut rehkiä, miehes kun ei kuitenkaan ole sairas.

Vierailija
11/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko mies hommaisi lapsenvahtiapua ja saisitte kumpikin levätä.

Vierailija
12/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsen iästä. Itse tekisin niin, että ottaisin Buranaa ja sen voimalla vahtisin lasta. Ja kun mies nukkut, saat sinä levätä.

Jos lapsi nukkuu päikkäreitä, nuku itsekin. Teet vain pakolliset asiat. Siivoamiset, pyykinpesut, tiskit joutaa odottaa.

Vierailija
13/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se menee sohvalle ja nukahtaa siihen, lapsi jää yksin tekemään pahojaan. Joten sinä hoidat.

Vierailija
14/14 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on vähääkään selkärankaa, hän tarjoutuu hoitamaan lapsen ja antaa sinun levätä. Ja tietysti itsekin osallistut vointisi mukaan, ei asiat ole niin mustavalkoisia ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi