Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulossa isäksi

15.07.2012 |

Olen tulossa isäksi kun lapsen äiti on raskaudessa 9vk:lla ja tota meillä peruuntu kihlaus kun olin kesälomalla hänen luona ja käytökseni oli "lapsellinen ja olen aivoton". Olen nyt alkanut ottaa selvää asioita ja jotenkin nyt kaikki ajatukseni on lapsessa ja lapsen äidissä. Ne on nyt maailman tärkeitä. Haluan oppia ja tietää ja olla se Isä mutta jotenkin tuntuu että multa puuttuu kaikki tieto ja taito. Miten näyttää että on ottanu vastuun ja oppinut virheistä. Olin ekassa neuvolassa mukana mutta luin jotain kirjaa isyydestä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ja lapsen äidillä on hyvää aikaa kummallakin oppia ja kasvaa vanhemmiksi. Kannattaa olla mukana raskaudessa niin paljon kuin pystyt/saat, käydä mukana neuvolassa ja jutella lapsen äidin kanssa. Kun lapsi syntyy, niin pikkuhiljaa sitä oppii ja kasvaa isäksi, kunhan vaan saat olla mukana, ja varmasti saat, jos osoitat olevasi siihen halukas, jokainen lapsi tarvitee isän, ja äidit kyllä yleensä sen ymmärtää.

Vierailija
2/3 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittikö puolisolla yli raskaushormonien vuoksi? Raskaus pistää tunteet seilaamaan laidasta laitaan, ainakin minulla.

Onko yhteenpaluu vielä mahdollinen?

Muuten sanoisin, että ole kiinnostunut, kysele tulevan äidin ja vauvan (ei nyt ehkä vielä) vointia, hemmottele jne. Näytä että osaat ja haluat olla osallisena ja kantaa vastuuta. Hyvä että olet kiinnostunut vauvasta ja isyydestä, ei kuitenkaan kannata suhtautua opuksiin liian vakavasti, vanhemmaksi kasvaa lapsen myötä (ja se jatkuu koko ajan). Harva lapsi tai vanhempi on suoraan oppaasta.

Tsemppiä teille, toivotaan että saatte välinne kuntoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittikö puolisolla yli raskaushormonien vuoksi? Raskaus pistää tunteet seilaamaan laidasta laitaan, ainakin minulla.

Onko yhteenpaluu vielä mahdollinen?

Muuten sanoisin, että ole kiinnostunut, kysele tulevan äidin ja vauvan (ei nyt ehkä vielä) vointia, hemmottele jne. Näytä että osaat ja haluat olla osallisena ja kantaa vastuuta. Hyvä että olet kiinnostunut vauvasta ja isyydestä, ei kuitenkaan kannata suhtautua opuksiin liian vakavasti, vanhemmaksi kasvaa lapsen myötä (ja se jatkuu koko ajan). Harva lapsi tai vanhempi on suoraan oppaasta.

Tsemppiä teille, toivotaan että saatte välinne kuntoon!

eli tsemppiä sinulle, tunnut olevan aidosti kiinnostunut ja onnellinen tulevasta lapsestasi :) äiti varmasti on hyvillään kun kerrot lukeneesi jopa aiheesta.

kyllä se siitä!