Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rakastan yhä pettäjämiestä ??

Vierailija
15.07.2012 |

Mies valehteli ja petti minua useasti. Viimeisin törkeä pettäminen johti avioeroon. Nyt mies haluaa takaisin, en voi ottaa, en uskalla enää aloittaa alusta enkä luottaa, vaikka väittää muuttuvansa.

Silti rakastan häntä. Kaikki yhteiset muistot sattuu ja olen niin yksin. Ajattelen häntä usein enkä oikein osaa innostua mistään uudesta, esim. uusi suhde kuulostaa ajatuksena kamalalta. Tekisi mieli olla vain hänen kanssaan, mutta järki kieltää ehdottomasti. Hän teki minulle niin törkeitä asioita ( vaikka annoin tuhat mahdollisuutta muuttua ja ehkä juuri sen takia hän jatkoi käytöstään, olin liian kiltti ...) etten voi enää luottaa häneen ollenkaan. Minulla ei edes ole enää mitään syytä rakastaa häntä.

Milloin rakkaudentunne kuolee ja häviää, kun ei näköjään edes pahojen tekojen myötä ? Voikohan sillä olla osuutta asiaan, että en juuri koskaan tapaa muita miehiä, koska vietän lähes kaiken aikani lasten kanssa kotona ? Jos käyn ulkona, ajattelen vain ex -miestäni enkä oikein voi kiinnostua kenestäkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosin, koska en itse voi pettää enkä hyväksy sitä, että mies on muiden kanssa. ja kun kyse ei edes ole ollut mistään 1 illan suhteista vaan ihan kunnon salasuhteista. Tunnen itseni ihan idiootiksi kun vielä rakastan miestä, haluaisin niin päästä tunteesta eroon. Mutta pelkään, etten koskaan löydä ketään ja mies tulee jonkun toisen kanssa onnelliseksi.

AP

Vierailija
2/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järjellä selitykään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi järkesi pikkuhiljaa korjaa asian. Miesten tapaamisten määrä ei tuohon liity ollenkaan...

Tsemppiä, älä vaivu siihen.

Vierailija
4/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävissäsi, niin n. 2 vuotta se tulisi enää kestämään sen jälkeen. Sitten olisit jo niin rikki että lähtisit kävelemään. Suosittelen nopeuttamaan prosessia ja keskittyä nyt ihan muihin asioihin kun siihen exään.

Vierailija
5/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihis se rakkaus menis...mutta sen kanssa oppii elämään

yksi vaihtoehto on että oletko koskaan aidosti pohtinut vapaata suhdetta?