Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan poikki lasten kanssa

Vierailija
15.07.2012 |

En jaksa omia harrastuksia, en jaksa mitään ylimääräistä. Hoidan vain lapsia 7.00 - 16.30 ja sitten loppuillan miehen kanssa yhdessä.

Tunnen olevani tosi laiska! Vaikka pidän kodin siistinä, teen ruuan itse, käytän lapsia puistossa joka päivä ja yritän keksiä heille virikkeitä kotonakin. Niin silti, en jaksa mitään ylimääräistä ja tuntuu että olen ainoa joka näin tuntee.

Lapset ovat 1v ja 3.5v.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska jos yritän tehdä jotain keskittymistä vaativaa, niin heti on toinen tai molemmat hajottamassa asuntoa tai tekemässä jotain vaarallista. Mies kyllä hoitaa lapsia sen ajan kun on kotona, mut on aika harvoin kotona juuri nyt. Lapset samanikäiset kuin ap:lla.

Minä olen joskus ihan hirveän turhautunut. Sellaiset nopeat pikkuhommat kuin verhojen ompelu vie päiväkausia, eikä niitä siltikään saa tehtyä. Mitään pienempää remonttia ei voi tehdä eikä ulkona mitään, koska meillä on aika vaarallinen tontti. Kaikki päivät vaan menee tässä lastenhoidossa.

Vierailija
2/2 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset 1v5kk ja 4v, enkä todellakaan myös jaksa mitään ylimääräistä.

Onneksi molemmat aloittaa ensi kuussa tarhan, josko sitten helpottaisi. Ajattelen myös nimittäin omaa jaksamistani. Juuri itsellä todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, joka osaltaan selittää jaksamattomuuttani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi