Jeesus elää aina! Ateistit on tyhmiä!
Ateistit eivät tajua, että järjellä ja tieteellä ei pystytä todistamaan ikuna uskon asioita ja sen takia niitä ei ole? Ei ole Jumalaa, koska viisari ei niin osoita???
Sen voin aikuisena uskoon tulleena sanoa, että silloin kun Jeesus tulee takaisin, sen tulevat tietämään kaikki ihmiset päällä maan, mutta sitä ennen on vaan kutsumus:)
Saa pitää satukirjana ja hukkua, toisaalta tajuta, että onkin maailman viisain kirja, rakkauden kirja ja sitä kun noudattaa, niin elämä sujuu.
Jokainen tekee oman valintansa toki...
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 14:35"]
Joo, ketään ei tyhmäksi kande sanoo jos haluu että mahollisimma moni pelastuu. On todella huono lähtökohta haukkua ateisteja. Lähdetään positiivisuuden kautta voittamaan sieluja. Ei haukkumalla, se vain pahentaa tilannetta. Itse todella aidosti sydämestäni toivon että mahdollisimman moni tulis uskoon ja pelastuis. Haluan auttaa ihmisii tulemaan uskoon. Mutta jos ihminen sanoo selvästi että ei usko ja ei haluu tietää Jeesuksesta nii jätetää sellaset ihmiset rauhaan, Jumala tekee loput työt jos tekee. Sanan pakoilu on totuuden pakoilua. Ja ateistit, saatte olla eri mieltä.
[/quote]
Olen eri mieltä. Tämä johtuu siitä että kommenttisi on epärationaalinen. Ja jos aikuisen ihmisen mielipiteet ovat epärationaalisia, se ei kerro kovin hyvä tämän henkilön älynlahjoista. Niin se vain toimii. Jos sanoo älyttömiä asioita, niin kuin sinun kommenttisi, niin silloin sinut ihmisenä myös arvioidaan älyttömäksi.
Utsjoen koulupuukottaja-murhaaja oli uskovainen. Pääseekö hän taivaaseen koska uskoo Jumalaan?
Kyllä Jeesus on todellinen nyt, aina ja iankaikkisesti. Rakkautta ja totuuden näkyä meille kaikille vajavaisille. Vain armosta voimme katsoa itseämme peiliin ja todeta, että meillä on Jumala, joka rakastaa jokaista...
Ei uskovaisuudessa lopulta mitään kummallista ole. Kun ihminen on kokenut pohjia myöten anteeksi annon, ymmärtää hän, että tuo rakkaus on jotain suurempaa. Usko voi olla lujaa luottamista ja tietämystä tuohon voimaan ilman syyllistämistä ja ylemmyyden tuntoa.
Elämä on ihmeellinen kokonaisuus, jossa lopulta aito heikkous on avain syvään elämään. Utopiaa, mielisairautta tai ei - rakkaus on ja pysyy...
Joo, ketään ei tyhmäksi kande sanoo jos haluu että mahollisimma moni pelastuu. On todella huono lähtökohta haukkua ateisteja. Lähdetään positiivisuuden kautta voittamaan sieluja. Ei haukkumalla, se vain pahentaa tilannetta.
Itse todella aidosti sydämestäni toivon että mahdollisimman moni tulis uskoon ja pelastuis. Haluan auttaa ihmisii tulemaan uskoon. Mutta jos ihminen sanoo selvästi että ei usko ja ei haluu tietää Jeesuksesta nii jätetää sellaset ihmiset rauhaan, Jumala tekee loput työt jos tekee. Sanan pakoilu on totuuden pakoilua. Ja ateistit, saatte olla eri mieltä.
Se on rakkautta,jos estää toista tuhoutumasta. Synti tuhoaa ihmisen,esim.homoilla esiintyvät sukupuolisairaudet. Ei patukkaa oo tarkoitettu peräaukkoon,terve järkikin se sanoo. Jeesus on karsinut minultakin kaikki ne asiat,mitkä elämääni tuhoaa,oli monta asiaa,mistä en olis halunnut luopua,mutta tein sen siksi,ettei Jumala voi olla sellaisen ihmisen sydämessä,mitä hallitsee synti. Entäpä jos aikuinen mies vaikka rakastaa pikku poikaa silleen,onko sekin rakkautta,yhtälailla se on luonnotonta,kuin homostelu. En ite inhoo homoja,vaan homostelua. Jos Jumala inhois homoja ja kaikkia muitakin vääryyden tekijöitä,se ois varmaa hävittänyt koko pallon aikoja sitten ja kaikki ihmiset,mutta Hän rakastaa ihmistä suunnattomasti ja kutsuu jokaista meistä parannukseen ja vastaanottamaan pojan,Herramme Jeesuksen Kristuksen sydämmeemme
Jos Jeesus on kerran kuollut meidän syntien tähden, niin Jeesus on kuollut. Kuin kivi. Ei Jeesus tule takaisin. Ja siitäkin on jo aikaa melkein 2000 vuotta. Vaikka Jeesusta ei olisi teloitettu, niin vanhuuteen olisi silti kuollut.
Tekisit sinäkin elämälläsi jotain merkityksellisempää, kuin odottaisit jotain sellaista tapahtuvaksi, jota ei tule tapahtumaan.
MITÄ VITTUA?
Miten nii ateistit ois niitä ketkä sanoo että ei sais olla homoja, mä muistelin että Päivi Räsänen oli uskontofriikki ja sanoi että homoja ei saa olla, mä oon ateisti ja sanon että ihan sama mitä muut tekee eläämällään, olkoon homoja ku ovat -.-
Mä en tunne yhtään ateistia kuka sanois että homous ois väärin ja tunnen 7 ateistia... Silti tiiän tosi monia kristittyjä ketkä sanoo että homot on paskoja ja pitää kieltää homous.
Jeesus naulattiin puuhun n.2000 vuotta sitten ja ainoa asia joka elää tässä asiassa on kulttuuriperintö niin hyvässä mutta ennenkaikkea huonossa.