Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt menen antamaan vauvalle suukon

Vierailija
14.07.2012 |

Ihaninta on joka ilta antaa pieni pusu 10kk vauvan otsalle kun menen hänen viereensä nukkumaan, vauva alkaa aina hymyilemään unissaan ja ottaa sormestani kiinni ja niin me yleensä nukahdetaankin:)

Iltanukutukset ovat olleet kauheita jo viikon verran kun ylös puskee kerralla 6 hammasta, mutta tää hetki kyllä saa aina ne illan taistelut unohtumaan.

Hyvää yötä siis muillekin mammoille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin ois ihanaa nukkua vauvan vieressä, vauva nyt 5kk, mutta siitä tule mitään.

Yritin taas yksi yö kun vauva oli nukkumaan mennessä niin levoton, mutta mun nukkumisesta ei tullu yhtään mitään. Lopulta joskus aamu yöllä nukuin niin, että olin jalkopäässä naama vauvan vaipan kohdalla.

Aamulla väsytti niin ku ei ois nukkunu ollenkaan :)

Tänä aamuna otin pojan viereen klo:7 kun väsytti ihan hirveesti ja yllättäen nukuttiinkin 10:neen.

Oli mukava kun heräsin vähän ennen poikaa ja kattelin kun se heräili, heti oli sillä hymy korvissa kun tajus,että naama on ihan lähellä :D yleensä kun se aikansa ährää ennen kun mä ite herään.

Vierailija
2/4 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen saman omalle 10-kuukautiselle tytölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkanut nukkua omassa sängyssään ja yöimetykset loppuneet juuri. Kiva vaihe tämä taas, helpottaa minua kovasti :)

Vierailija
4/4 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia kaikille mammoille ja vauvoille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi