Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on luonnollisempaa about 40-vuotiaana

Vierailija
14.07.2012 |

olla pienen lapsen äiti kuin isoäiti!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 38v enkä halua vielä ainakaan 15v olla mikään isoäiti!

Vierailija
2/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyykö sanaan mummon jotain negatiivistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nyt oikeasti haluais vielä sen ikäisenä olla pienen lapsen isoäiti?

Vierailija
4/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niitä lapsia saisikin parikymppisenä, niin se ei tarkoita että ne omat lapset lisääntyisivät myös parikymppisinä. =D

Olin 21 kun sain esikoiseni ja tässä mietin että ei se nyt niin paha olisi jos omat lapseni saisivat lapsia kun olen 40. Hyvällä todennäköisyydellä voisin olla vielä elossa lastenlastenlapsien syntyessä. =)

Aika isolle osalle se isoäidiksi tuleminen on kai jonkin asteen ikäkriisin paikka. Faktaa nyt vain on se, että luultavasti oudoksutte sitä isoäidiksi tulemista silloin 60-vuotiainakin.

Vierailija
5/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa nyt vain on se, että luultavasti oudoksutte sitä isoäidiksi tulemista silloin 60-vuotiainakin.

Vierailija
6/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotiaana kuopukseni äiti. So?

Vierailija
7/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 39-vuotias ja minulla on 2-vuotias lapsi. On myös 14- ja 12-vuotiaat.

Vierailija
8/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

realistisesti en vielä kyllä moneen vuoteen niitä toivo, mutta monesti käy mielessä että, sitten kun..pienen lapsen äiti en haluaisi enää olla.

olen 43 v ja tytär on 19 v.

Vierailija
9/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tosiaankin olet lesta, niin lähde ny pikkusen joutuin täältä synnittömille taajuuksille. Telkan hankkiminenkin takaa varmemman taivaspaikan kuin täällä palstailu.

Vierailija
10/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höpiset?

Vierailija
11/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmasti naisesta joka tulee vaikka yli kolmekymppisenä vasta äidiksi on luonnolisempaa olla pienen lapsen äiti kuin vielä mummo, haloo! :D

Itse toivoisin tulevani mummoksi ennen viittäkymppiä ja neljänkympin jälkeen, minulle se olisikin taas luonnollisempaa koska tyttärenikin on tuolla aikavälillä 20-30v ;) Ja suosittelen lämpimästi lasten hankkimista nuorena kunhan talous kunnossa ja hyvä mies! :)

Vierailija
12/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nyt oikeasti haluais vielä sen ikäisenä olla pienen lapsen isoäiti?

Kasvapa aikuiseksi niin ymmärrät. Miten ihmeessä voisi olla kauheaa, että oma parikymppinen lapsi saisi lapsenlapsen sinulle?! :D

Voi luoja sinä olet pentu. :)

Sehän on rikkaus jos on mahdollista nauttia lapsenlapsista pitkään, miten se EI olisi rikkaus? :D

Vierailija
13/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä jos LUONNOLLISEMPAA mietitään niin mummo tuossa iässä on sitä. ;)

Kyllä luonto on päättänyt ennemminkin 40+ vuotiaan mummoksi eikä enää lapsentekemiseen, vaikka ei sekään toki mahdotonta ole, mutta jos laitetaan vaakaan. ;)

Vierailija
14/33 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan ok olla nelikymppisenä mummo tai pienen lapsen äiti. Molemmat aivan luonnollisia asioita. Itselläni tosin mummous ei ole vielä ajankohtaista, kun tuli aloitettua "lasten teko" aika myöhään. Siskoni taas voisi olla tässä iässä jo mummo, jos hänen lapsensa seuraa äitinsä jalanjälkiä.

Vierailija
15/33 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla pienen lapsen äiti kuin isoäiti!

niin ihminenkin on tarkoitettu lisääntymään nuorena. Ei tästä ole pitkä aika kun 40-vuotiaat olivat väestössä vanhuksia, koska ihmiset kuolivat keskimäärin 40-50 vuotiana.

Vierailija
16/33 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisempaa olisi olla heille mummi

Vierailija
17/33 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleistä, että lapsia tehdään eri kumppanien kanssa 17-45-vuotiaana. Kun oma esikoinen alkaa myös teininä pukkaamaan ensimmäisiä vauvojaan uunista ulos, itsellä on vielä meneillään lapsenteko täyttä päätä. Värikkäitä perheitä tällaiset, sedät ja tädit parhaita leikkikavereita. Tai pääsee oman tätinsä lapsenvahdiksi.

Vierailija
18/33 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleistä, että lapsia tehdään eri kumppanien kanssa 17-45-vuotiaana. Kun oma esikoinen alkaa myös teininä pukkaamaan ensimmäisiä vauvojaan uunista ulos, itsellä on vielä meneillään lapsenteko täyttä päätä. Värikkäitä perheitä tällaiset, sedät ja tädit parhaita leikkikavereita. Tai pääsee oman tätinsä lapsenvahdiksi.

sakkia? En oo koskaan kuullutkaan mistään wt-piiristä. Huinsa kullakin:O

Vierailija
19/33 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis mulla olis aikuinen lapsi, en tietenkään toivo että esikoiseni, 14v, vielä pitkään aikaan tulisi äidiksi.

Olen aina ihmetellyt näitä jotka saa jonkun kriisin siitä että joutuvat mummoksi, miksi ihmeessä, ei kai se lapsenlapsen syntyminen heitä vanhenna.

Itse olen 42 v.

Vierailija
20/33 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille lienee luonnollisinta lisääntyä ennen kahtakymmentä ikävuotta. Korkeampi elinikä, sivistys, ehkäisy ja sen sellaiset asiat ovat mahdollistaneet nykyisen "mallin".

Eikös melkein koko ihmislajin olemassaolon ajan kuitenkin ole vallinnut eläinmaailmasta tuttu lisääntymis tekniikka? Naaras on sukukypsä, se hedelmöitetään jotta laji säilyy. Nykyisin "soidinmenot", pariutuminen yms. kestävät vähän pitempään kuin silloin luolamiesajoilla. Sen eliniän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi