Vickan raskaana ja Danielilla kunnon silmänaluspussit.
Kommentit (17)
Vickanistahan oli vasta kuvia juoksulenkillä. Tuskinpa juoksentelisi raskaana
Silmäpussit kyllä näkyy... sen näit oikein.
ja hänelle on siirretty munuainen kolmisen vuotta sitten, luulisin että turvotus liittyy siihen.
ajan hylkimisenestolääkettä. Se turvottaa kasvoja. Ihmeen hyvin hän jaksaa.
on ne rumia..
kuninkaalisia ei valita kauneuskilpaulujen joukosta. Tietty monet miespuoliset kuninkaalliset haeskelee hyvännäköisiä tyttöystäviä. Mutta ei niin kuin meidän Suomen kuninkaalliset, lätkämestarit, joilla on se missi liki joka toisella.
ajan hylkimisenestolääkettä. Se turvottaa kasvoja. Ihmeen hyvin hän jaksaa.
ja todellakin on ja voi tulla vaikka mitä sivuoireita :( mullakin turvotusta, maha sekaisin jatkuvasti, nestettä kertyy jne jne.......
Olen kuullut, että niissä saattaa olla eräänä sivuvaikutuksena ripsien ja kulmakarvojen "liikakasvu". Onkohan tämä totta, oletko kokenut vastaavaa?
on ne rumia..
kuninkaalisia ei valita kauneuskilpaulujen joukosta.
Vickanista kuitenkin säteilee joku ihme viisaus ja se paljon puhuttu sisäinen kauneus. Hieno mimmi mun mielestä.
Vickanistahan oli vasta kuvia juoksulenkillä. Tuskinpa juoksentelisi raskaana
Näyttävät tunteensa toisiaan kohtaan ja osoittavat hellyytensä pientä prinsessaansa kohtaan.
onko se sellainen lasten muovihelmistä tehty?
Vai näänkö mä harhoja :)
onko se sellainen lasten muovihelmistä tehty?
Vai näänkö mä harhoja :)
heti kaulaansa. Lapsethan tuo Vickanille kukkia ja lahjoja.
Valvottaakohan vauva vai ovatko olleet Victorian kanssa juhlimassa synttäreitä jo ennen julkisia juhlia :D
Olisipa hienoa heille, jos saisivat toisen lapsen ennen mitään paineennosto-uteluita. Varmaanhan heiltä halutaan myös "varalle" toinen perijä.