Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OV! Apua!!!! Kaveri perustanut blogin, jonne kuvannut

Vierailija
14.07.2012 |

yksityisiä juhliamme. Ostanut käyttämäni koko vaateparren: housut, kengät, topin, mekon ym ja esittelee mm. niitä siellä. Olen järkyttynyt, mitä stalkkaamista!!!! en tiedä MITEN maailmassa on löytänyt edes juuri kaikki samat kaapissani olevat vaatteet?

Mies ehdotti, että kirjoitan kommentiksi sinne blogiin, että olen imarreltu kun selkeästi pidät tyylistäni!!

Ei taideta kyllä kovin hyviä ystäviä olla, kun ei ole kertonut blogista, ei varmaan ole kehdannut kun on kopioinut sinne kaikki ym laittanut luvatta kuvia yksityisestä kodista, juhlista ym!

Aivan uudenlainen juttu minulle, aiheuttaa luottamuspulan. Miten joku VOI toimia näin? Ei tämmöisiä henkilöitä uskalla tavata tai kertoa kuulumisia, kun näköjään ne julkaistaan jossain teinimäisessä blogissa. Shokki!!!! :/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, etta lapset ovat kateellisia, mutta että aikuisetkin.

Jos joku vain tykkää tyylistäsi, niin onko sillä väliä? Miten usein olisitte samoissa paikoissa samaan aikaan ja samoissa vaatteissa?

Ostamme useinkin eri kavereiden kanssa samoja vaatteita, joskus jopa samaan aikaan. Jos vain löytyy hyvä, niin ei se vaatteen pito-oikeus ole vain sillä toisella.

Emme ole koskaan vielä pukeutuneet samoihin vaatteisiin vahingossa ja joskus olemme soitelleet jonkun kanssa, ettemme laita samaa vaatetta päälle.

Sama asunnon sisustuksessa, eri kavereillani on paljon meiltä otettuja ideoita ja meillä paljon muilta otettuja.

Mutta hei, mitä väliä?

Vierailija
2/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan netistä kuvia ostamattakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittelee.... Oikeesti järkkyä! Ymmärrän että joku mekko tai kengät on kivat, mutta tyyppi hankkinut AIVAN JOKAISEN minulla viime aikoina ja juhlissamme olleen vaatteen. Pelottavaa! :(

Vierailija
4/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoooooooooooooo

Vierailija
5/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittanut blogiaan noin vuoden.

Ja ei, ei ole provo. Surkuhupaisaa vaan!! Eikö ihmisellä ola omaa makua? Hyvä idea tuo miehen ajatus, että kommentoida sinne, että näköjään tyylini imartelee kun on järjestelmällisesti aurinkolaseista asti metsästänyt joka ikisen saman vaatekappaleen tai esineen/ asian.

Lisäksi julkaissut luvatta kuvia 3. henkilön kodista, jossa näkyy yhdessä kasvot. Veikkaan että oikeusjuttu tulossa ainakin tämän 3. hlön taholta, jos ei poista kuviaan.

Vierailija
6/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kaupasta ostettua?6

Vierailija
7/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistamaan kuvat? Siis ne kuvat, jotka ovat kodistanne.

Vierailija
8/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi yllättynee positiivisesti, kun blogi saa yllättäen kasapäin uusia lukijoita :)

Vierailija
9/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa aina kaiken mitä minä haluaisin ostaa :(. Eli jos vain mainitsenkin haluavani jotain tiettyä asua tai kotiin huonekaluja, lamppuja, astioita, ihan mitä vaan, niin tämäpä hankkii ne itselleen.

On paremmin varoissaan kuin minä, eli mun pitää aina säästää ennenkuin pystyn hankkimaan esim. jonkin tietyn huonekalun. Jos vain vahingossakin satun mainitsemaan hänelle asiasta, hän menee heti ostamaan itselleen samanlaisen :(. Todella rasittavaa.

Muutama vuosi sitten tämä kaverini osti itselleen asunnon. Se oli suurempi kuin mitä meillä 5-henkisenä perheenä on käytössä. Kutsui sitten katsomaan, kun oli saanut remontin valmiiksi. Ja tietty rakastuin tuohon kämppään, olihan siellä kaikki mun unelma-asiat. Eli kaikki rempattu just mun tyyliin, mukaanlukien lamput, koriste-esineet, verhot jne... huonekaluista puhumattakaan. Oli jotenkin katkeransuloinen kokemus nähdä toisella kaikki tuo. :(

Vierailija
10/10 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa aina kaiken mitä minä haluaisin ostaa :(. Eli jos vain mainitsenkin haluavani jotain tiettyä asua tai kotiin huonekaluja, lamppuja, astioita, ihan mitä vaan, niin tämäpä hankkii ne itselleen.

On paremmin varoissaan kuin minä, eli mun pitää aina säästää ennenkuin pystyn hankkimaan esim. jonkin tietyn huonekalun. Jos vain vahingossakin satun mainitsemaan hänelle asiasta, hän menee heti ostamaan itselleen samanlaisen :(. Todella rasittavaa.

Muutama vuosi sitten tämä kaverini osti itselleen asunnon. Se oli suurempi kuin mitä meillä 5-henkisenä perheenä on käytössä. Kutsui sitten katsomaan, kun oli saanut remontin valmiiksi. Ja tietty rakastuin tuohon kämppään, olihan siellä kaikki mun unelma-asiat. Eli kaikki rempattu just mun tyyliin, mukaanlukien lamput, koriste-esineet, verhot jne... huonekaluista puhumattakaan. Oli jotenkin katkeransuloinen kokemus nähdä toisella kaikki tuo. :(

Alat kehua ja haaveilla hänen kuullen kaikkea todella rumaa rojua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän