Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä nimistä

24.11.2005 |

Mitäs mieltä olette nimistä Isela Nea Sofia? Kakkonen ei vielä ole tulollaan ja ei tietoa edes olisiko seuraava tyttö, mutta aina saa mietiskellä:). Entäpä mitäs mieltä nimestä Patrik tai Eelis?Nyt perheessämme pyörii iloinen Niklas poika:)

Äiti ja poitsu

Kommentit (6)

1/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isla Nea Sofiakin olis kiva Niklaksen siskolle ;o)!!

Patrik ja Eelis kans ihan kivoja..ja sopivat hyvin Niklaksen veljelle..Patrik parempi minusta!!

Vierailija
2/6 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isela on kaunis nimi ja harvinaisuudesta antaisin vielä lisäpisteitä sille. Sofia on myös hieno nimi, mutta Neasta en niin välitä. Kokonaisuudessaan nimiyhdistelmä on kyllä sointuva ja tasapainoinen.

Patrik on myös hieno nimi. Sitä voisi kyllä suositella Niklaksen veljelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Nea Sofia sopii toisiksi nimiksi !

Pidän Patrik nimestä paljonkin!

Esim. Patrik Emil Benjamin/Sebastian

Vierailija
4/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille mielipiteistä. Isela on todella harvinainen ja se vain kerran mieleeni juolahti suihkussa ja jotenkin siihen tykästyin. Tintin ehdotus Patrik Emil Benjamin on juuri sama mitä olen itse mielessä pyöritellyt ja miehenikin on siihen tykästynyt.

Niklas Pekka Joonatan saa ehkä joku päivä seurakseen Isela Nea Sofian tai Patrik Emil Benjaminin :).

Tuo Niklaksen toinen nimi on siksi kovin perinteinen kun on isänsä nimi ja haluttiin se siihen väliin laittaa, tarkoittaa muuten kalliota. Ja joonatan tarkoittaa, Jumalan lahjaa, näin meille kastepappi kertoi:).

Joonatan05

Vierailija
5/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Suomessa se on tosi harvinainen. Tyttömme kastettiin joku aika sitten Kaisla Isela Matintyttäreksi.

Mielestäni Niklaksen sisaruksille sopisi oikein hyvin Isela ja Patrik nimiksi. Patrik Eemil Benjam ois oikein kiva nimi veljelle! Patrik on sellainen pirteä, reipas nimi. Eeliskin sopisi, jos haluais vähän pehmeemmän nimen pojalle.

Isela Nea Sofia nimet sopii myös, mutta ehdotanpa silti jotakin muutakin vielä:) :

Isela Nea Melis(s)a

Isela Nea Miria/ Mimosa

Isela Miriam

Isela Edith Milena

Isela Bea Sonia

Isela Olivia

Isela Sonja Lidia

Miellyttikö mikään:)?

Vierailija
6/6 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllänne on tosi kaunis nimi:). Miellyttihän nuista minua ainakin Isela Nea Melissa/Mimosa samoin Edith tuolla keskellä on aikasta mukava. Olen myös miettinyt nimeä Mea/Meea tuonne keskelle. Minusta tuo Eelis ois kiva etunimenä, mutta mies ei tykännyt siitä kun ehdotin jo tälle ensimmäiselle tuonne keskelle. Mutta pitää varmaan alkaa tekemään se kakkonen niin sais ottaa nimet käyttöön:). Nimiä saa ehdotella lisääkin, jos haluaa, poimin niitä ylös tulevaisuutta varten, niin pojalle kuin tytölle.

Joonatan05

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme