Pettävä mies.
Meillä näkyy tietokoneen kautta missä auto milloinkin on. (navigaattori paljastaa) Menin samaan ositteeseen perästä. kappas, tiednän talon sattumalta ja tiedän että siellä asuu nainen. Soitan ovikelloa ja avaamaan tulee nainen. Ilme on melkoinen kun kysyn onko mun sika karannu tänne? Pienen änkkäämisen jälkeen ovelle ilmestyy sikani. Nainen porukurkussa pahoittelee tilannetta ja kertoo olevansa täysin tietämätön miehen perheestä. Mies oli kertonut olevansa sinkku. sikani kotio päästyään aloittaa poraamisen ja anteeks pyytelyn. Nyt sit oon kahden vaiheilla annanko toisen mahdollisuuden vai heitänkö vuosien liiton kankkulan kaivoon? En tunne vihaa enkä katkerutta. Uskon jopa pystyväni jatkamaan liittoa ton sian kanssa, järki kuitenkin kehottaa heittään mäelle.
Kommentit (4)
Niin enhän minä sitä liittoa pilannut. Olen vain aina ollut sitä mieltä ettei vaihtamalla parane. Meillä on kyllä hauskaa yhdessa vaikka makkarin puolella välillä sama meno maistuu puulle. Mies ei kumminkaan juo eikä polta. Eikä myöskään ole väkivaltainen. Hänelle voi puhua mistä vain. Rakastava ja hellä isä lapsilleenkin. Lapset täs eniten mietityttää. Heille isän päivittäinen läsnä olo on tärkeää. Jos annan toisen tilaisuudeen ja teen hyvin selväksi et seuraavasta pettämisestä tiet eroaa?
Joissain TomTom naveissa on tuo ominaisuus, mutta viimeksi kun katoin, niin niitä ei saanut suomesta.
Miehesi ei selvästikään ole mikään järjen jättiläinen, jos ei tuota navia tajunnut.
Juurikin tomtom ja ulkomailta saa tilattua. Mies ei ymmärrä tekniikasta mitään. hyvä et saa puhelimen näppäinlukosta auki. Enkä myöskään ole hälle tästä ominaisuudesta puhunut. Syy miksi minulla tälläinen ominaisuus on autossa johtuu siitä et minulta on auto aikoinaan varastettu. Joten olen vähä yli hysteerinen turvallisuuden kanssa.
Ei siitä enää kalua tule.