Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan meidän 12v kestänyt avioliitto tullut tiensä päähän?

Vierailija
12.07.2012 |

Kirjoitin tänne jokin aikaa sitten kuinka mieheni on alkanut minua huorittelemaan ym. monesti silloin kun on humalassa ja muutenkin huomaan että luottamusta hänellä ei muhun hirveesti ole. Minä en ole häntä pettänyt, enkä mielstäni millään lailla käyttäytymistä muuttanut siihen suuntaan että tämä olisi aiheelista käytöstä. Ennen tätä ei tapahtunut.

Nyt huomaan että mies aina jotenkin hätkähtää kun lähestyn häntä fyysisesti, tavallaan kroppa niinkuin jäykistyy ihan kun hän ei haluaisi kosketustani (nainen kyllä huomaa tämän).

Ja sen lisäksi on jotenkin kamalan välinpitämätön ja ajattelematon mun tunteista. Esim. tällainen että olin sopinut jo hyvissä ajoin että lauantaina näen ystäväni, jota en ollut nähnyt pitkään aikaan ja sanoin hänelle tästä. Nyt kuitenkin tänään ilmoitti että hän on lähdössä juhlimaan lauantaina ja kun kysyin että mites mun meno niin vastaus oli "hanki lapsenvahti". Ja mies siis menee paljon enemmän kavereidensa kanssa kuin minä.

Mua joetnkin ahdistaa nämä kaikki asiat yhdessä niin paljon. Joka päivä metin sitä että hänellä on varmasti joku toinen kiikarissa kun käytös on noin muuttunut, mutta mies kun vielä on sen luontoinen ettei takuulla tule myöntämään ikinä, ellei `housut kintuissa´ jää kiinni.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuin mun miehen käytös ennen kuin jäi kiinni uuden etsimisestä. Miinustetaan vaan toi huorittelu.

Vierailija
2/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyn moista. Kuitenkin hän on sitä mieltä että huorittelua ei ole tapahtunut ja jos onkin minä olen sen käytöksellä provosoinut. Hänessä ei siis vika. -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuin mun miehen käytös ennen kuin jäi kiinni uuden etsimisestä. Miinustetaan vaan toi huorittelu.

-Ap

Vierailija
4/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin rupes ex tavallista enemmän haukkumaan,kun löysi toisen naisen.

Vierailija
5/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työ vielä mahdollistaisi sen hyvin. On paljon arki-iltoisin töissä myöhään. Toki öitä ei ainakaan vielä ole pois ja se olisikin jo liian läpinäkyvää.

Ystäväni ihan suoraan ehdotti yksityisetsivän palkkaamista sen perään kun lähtee kavereiden kanssa liikenteeseen, mutta se kuulosti vähän naurettavalta. Toki ei enää sekään kun haluaisin saada jonkun varmuuden tähän juttuun. -Ap

Vierailija
6/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehe väliinpitämättömyys on lisääntynyt huimasti. Meillä takana minun pitkä masennus ja nyt kun siitä on yli päästy, niin mies on tavallaan ottanut pesäeroa. Viimeksi tänään tapeltiin siitä, että hän ei enää halua viettää kansani aikaa ollenkaan. Se tuntuu tosi pahalta, sillä mieheni oli ennen NIIN täydellinen! Mitä on tapahtunut? Minne olen kadottanut täydellisen mieheni? Ehkä toiselle naiselle?