Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä jätin juuri yhdet häät väliin

Vierailija
12.07.2012 |

minulla on pieni lapsi jolle olisin saanut hoitajan mutta ei ollut mitään intoa jättää lasta toisen hoitoon niin pitkäksi aikaa. Tällä hetkellä se lapsi meni vaan niiden juhlien edelle...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko täällä kaikki elämäsi valinnat? Vai oliko tällä jutulla joku muukin pointti?

Vierailija
2/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään sämpylöitä leivän sijaan. Jos täällä kerran päätöksiä ilmoitellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitytön synttärit jäi väliin, oli polttarit

Vierailija
4/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi varmaan, että jäit pois.

Kuulostaa, kuin kommentin kirjoittaja olisi loukkaantunut ap:lle siitä, että hän ei mennyt häihin em. syyn takia ja haluaisi näpäyttää. Miksi? Vai miksi oli parempi, että ap jäi pois häistä? Mitä väliä sillä on mistä syystä hän jätti menemättä, tai ylipäänsä menikö vai ei.

Vierailija
5/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis haluttu negatiivisia ihmisiä häitämme pilaamaan ja teidät oli kutsuttu ainoastaan siksi, koska miehesi on hyvä ystävämme. Tosi noloa olla tulematta, mut eipä tarvi olla tekemisissä!

Vierailija
6/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis haluttu negatiivisia ihmisiä häitämme pilaamaan ja teidät oli kutsuttu ainoastaan siksi, koska miehesi on hyvä ystävämme. Tosi noloa olla tulematta, mut eipä tarvi olla tekemisissä!

t. ohis

Vierailija
7/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua jättää pientä lasta vieraalle hoitoon moneksi tunniksi, tai ehkä koko päiväksi?

Vierailija
8/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua jättää pientä lasta vieraalle hoitoon moneksi tunniksi, tai ehkä koko päiväksi?

Vierailija
9/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi olen saanut hääkutsun vuonna 1992, menin

Vierailija
10/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi olen saanut hääkutsun vuonna 1992, menin

Vierailija
11/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa, että jo ystäväpiiri on bilettäjiä ja bailaajia, niin siellä noloja on kaikkia sellaiset, jotka eivät kisko viinaa kaksin käsin, kun sitä on ilmaiseksi tarjolla. Noloja ja tylsiä ovat.

Vierailija
12/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kosto vai priorisoitko kaikessa vauvan edelle? Kuulostaa melko oudolle ettei sun menemiset onnistu ilman vauvaa. :(

Vierailija
13/13 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos 2v tai siitä isompi; teetkö mitään koskaan yksin, ilman lasta? Olisiko aika löyhentää napanuoraa? Aika kamalaa jos vaikka 3-vuotiaan äiti ei "voi" jättää lasta puoleksi päiväksi hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi