Harmittaa, kun mulla on istukka kohdun etuosassa. :(
Pieniä potkuja tuntuu vain harvakseltaan vasemmalla puolella. Ne on toki ihania tuntea. Mutta olisi se silti kivaa, jos tuntisi niitä enemmän tuolla masussa...
Kommentit (8)
Lapsi on perätilassa, mutta ulkokäännöstä ei voida edes yrittää tuon istukan takia. Odotellaan vielä pari viikkoa, jos sattuisi kääntymään, sitten pohditaan lääkärin kanssa vaihtoehtoja.
Voi HARMI että olet raskaana ja voi HARMI että istukkasi on turvallisessa ja hyvässä paikassa eikä ole esim. etinen.
Se sun lapses syntyy ja sitten näet ja tunnet sen liikkeet. Tuo raskaus on nimittäin ihan ohimenevä tila.
Pyöriikö sun elämäs ihan vähän nyt sen navan ympärillä?
Minullakin istukka edessä ja nyt rv 37 ei yhtään haittaisi, vaikka vähän vaimeampina tuntuisi ;)
2 kertaa ollut takaseinässä ja toki silloin alussa tuntui liikkeet aikaisemmin ja voimakkaampina, mutta kyllä se loppuvaiheessa tasoittuu... Ja sattuu niin helkutisti!
Mulla on ollut kaksi kertaa istukka takana, ja silloin liikkeet ei tunnu niin hyvin. Mutta sitten oli istukka edessä, ja kylläpä tuntui liikkeitä hurjasti, kun istukka ei ollut minun ja lapsen välissä.
Ehkä mä ymmärrän noi sijainnit jotenkin väärin, kun kuulostaa niin oudoilta nuo teidän viestit.
sektion, jos istukka on etuosassa matalalla? Leikataanko pallean kautta?
ja olen tuntenut liikkeet voimakkaasti jo rv 18 lähtien :) esikoinen tulossa, nyt rv 26.
istukka edessä. Silti likkeet alkoi tuntua jo rv 17 ja ihan normaalisti voimakkaina tuntuivat myöhemmin.
Ja sille, jonka vauva perätilassa: Meidän vauva oli myös perätilassa ja ulkokäännöstä yritettiin, eikä ollut edes puhetta että istukka etuseinämässä olisi este. Omituista.
Tiedän tunteen. Ekassa raskaudessa istukka oli takana ja tunsin älyttömän hyvin liikkeet todella aikaisinkin.
Tokassa raskaudessa tunsin liikkeet 3 vko esikoista myöhemmin ja liikkeet pysyi hyvin vaimeina koko loppuraskauden. Istukka oli edessä.