Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi ei ole riittävästi hyödyntänyt Timo Soinia eurokriisin neuvotteluissaan!

Vierailija
12.07.2012 |

Taitamattomuutta ja kokemattomuutta Kataiselta!

Siellä pitäisi Kataisen joka käänteessä tuoda esiin, että "emme voi tähän suostua, koska oppositiojohtaja Soini saa kansan äänestämään tämän nurin yms." Euronäyttämöllä pitäisi siis esittää, että Soinin puheet ovat aito uhka euron vakaudelle ja ne pitää ottaa tosissaan!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/4 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kieltäytyi hallitukseen menosta eli itse jättäytyi päätöksenteon ulkopuolelle?

Minä äänestin persuja mutta kyllä suoraan sanoen ärsyttää että se Soini käy jenkkien talouslehdissä räksyttämässä kuinka huonosti eurokriisiä hoidetaan ja kuinka tuho tulee tällä tiellä, mutta itse on sulkenut itsensä ulos paikalta jossa olisi ehkä voinut jotenkin oikeasti vaikuttaa positiivisesti kehitykseen. Nyt hänen ainoa käyttönsä olisi tosiaan lähinnä ap:n mainitsema uhkailukäyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rivipersujen törttöilyihin. Hyvää myyräntyötään tekee myös palstapersu, joka herää milloin mamu-, milloin pakkoruotsi-aiheisen avauksineen ja torppaa kaikki vakavammat ja kenties kiinnostavatkin avaukset mitä voisi persuilta tulla.

Soinin isänmaallisuudesta voisi sen verran sanoa, että hän varmaan tekee eniten hallaa Suomi-kuvalle.

Vierailija
4/4 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisineuvottelut käydään hallitusten kesken ja vain niiden.

PS on oppositiossa. Miten tietämättömiä soinilaiset oikein on?!