Aargh, liikaa etistä elämää
Kertoisiko joku miten itse suhtautuisitten kun olen kovastikin ihastunut uuteen naisystävääni ja hänen menneisyytensä mietityttää.
Hän kertoi minulle pokkana viime viikonloppuna, että hän on ollut noin 50 miehen kanssa sängyssä ennen minua. Ikää on pari vuotta minua vähemmän eli 23 vuotta.
Asia ei ehkä olisi ongelma muuten, mutta asumme 3000 hengen kaupungissa. Minulla on tuon jälkeen koko ajan kaupungilla liikkuessa olo, että noita entisiä panojahan täytyy tulla koko ajan vastaan. Illanviettopaikkoja on tasan kaksi varteenotettavaa monen kilometrin säteellä. Montakohan entistä siellä sitten tulee vastaan.
Hän ei ole asunut muualla eikä hirveästi edes matkustellut, joten miettikää nyt.
Ehkä tämä menee ohi, mutta miten pitäisi suhtautua??? Jokatapauksessa tällaisessa paikassa asuessa on ainakin miehelle selvää ettei mitenkään mielettömästi voi mitenkään olla kokemuksia eri naisten kanssa. Naiselle kai sitten on eri asia, mutta olenko narri jos liikun tuolla naisen kanssa, jota on tuollainen määrä kylästä pannut?
Että kysy suoraan, moniko panoista on tuolta pikkukaupungista. Sillä siitä pääsee. Jos nainen pitää sinusta oikeasti ja haluaa olla kanssasi, ymmärtää hän että asia vaivaa sinua oikeasti.
Ymmärrän fiiliksiäsi. Omalla kullalla oli tuosta määrästä vain murto-osa entisiä takanaan, mutta silti muistan miten niitä aikanaan tuli vatvottua päässään. Turhaa toki, mutta minkäs teet, ihmisiä me miehetkin olemme.