Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu miehen äkäisyys

Vierailija
11.07.2012 |

Mistä voi johtua että mies on noin 50% ajastaan tosi äkäinen ja hermostuu herkästi. Huutaa ja on epäystävällinen minulle ja lapsille.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kumma kun ei voida puhua mikä vaivaa. Tehdään vaan sitten muittenkin elämä samalla kurjaksi olemalla tuollaisia äkäpusseja.

Ystävällisesti yrität vaan alkaa kaiveleen, että mikä sitä sun miestäs vaivaa. Et syytelleen, vaan apua tarjoten.

Vierailija
2/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toinen nainen? Oli syy mikä tahansa, älä siedä sellasta mieheltäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tuollainen 2 ensimmäistä aviovuotta. Oli ilmeisesti vähän sopeutumisvaikeuksia, haikaili menneitä aikoja tai jotain sellaista. Mentiin ihan terapiaan asti selvittämään tilannetta siinä vaiheessa, kun selvisi että oli ihastunut toiseen.

Vierailija
4/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) luonnevika, B) psyykkinen sairaus C) jotain muuta, esimerkiksi ohimenevää sopeutumisvaikeutta tai muuta lievempää.

Miten mies itse selittää asiaa, onko vika sinussa vai miehessä?

Vierailija
5/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeritauti

Vierailija
6/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen tai salailee jotain muuta asiaa.

Vierailija
7/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, toinen nainen, masennus, puute, stressi, vitamiininpuutos.

Vierailija
8/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 16:25"]

toinen nainen tai salailee jotain muuta asiaa.

[/quote]

No ei se toinen nainen kyllä äkäiseksi tee. Pikemminkin voi olla syynä puutteessa oleminen. Kaikki ei kuitenkaan liity seksiin, joten stressi voi olla monesta muustakin asiasta.

Vierailija
9/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa. Kuinka usein harrastatte seksiä? Kokeilkaapa joskus, jos mies saa niin usein kumppaniltaan kuin haluaa, ei ole äkäinen. 

Vierailija
10/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 18:40"]

Puutteessa. Kuinka usein harrastatte seksiä? Kokeilkaapa joskus, jos mies saa niin usein kumppaniltaan kuin haluaa, ei ole äkäinen. 

[/quote]Ei pida paikkaansa, mun mies jankuttamalla jankutti kun ei saanut seksia, sitten kun sai niin oli aina todella ilkea. Kannattaisin seksin harventamista. Kuka hullu sitapaitsi edes ajattelisi seksia miehen kanssa joka on ilkea ja loukkaa vaimoa ja lapsia. Ottakaa nyt jarki kateen hyvanen aika.

Vierailija
11/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaantuneena ja kipeänä mies on ilkeä. Minä olen lähinnä surkeana jos mulla koskee johonkin kovasti tai olen pitkään kipeänä, mies muuttuu pahantuuliseksi ja ilkeäksi. Työstressi tekee tuota myös.

Vierailija
12/15 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vastaatko 13 kysymykseen?

Vierailija
13/15 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun puute.

Vierailija
14/15 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies joka äksyili melkein kaikesta, melkein pahempi kun lapset välillä. Omistaa myös huonon itsetunnon, ymmärrän toki sen kun aikaisempi elämä ollut huonoa, mutta pitäisi jo nauttia nykyisestä, paremmasta elämästä. Menin ammattiapuun keskustelemaan tilanteesta kunnes antoi vihjeen. Ja totta se vihje olikin, peliriippuvaisuus. Se aiheutti suuret murheet hänelle ja siksi äksyili aina.. 

Vierailija
15/15 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies myös äksyilï, hermoili

ja ei saanut kuin kiukkuisia vastauksia joka asiaan. Ennen tiuskin takaisin, mutta nykyisin kun alan pikkuhiljaa kysellä ja tarjoan apuani kuuntelemalla, se auttaa. Muuttuu hetkessä taas "normaaliksi" ja onkin pikkuhiljaa oppinut puhumaan jo suorilla mikä vaivaa. On työtapaturmassa loukkaantunut ja kotona olon tympii ja kun ei pysty tekemään asioita joista pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän