PIKA: Vauvamyönteinen ravintola Tampereelta?
Tarkoitus päivällistää 2kk:n ikäisen kanssa joskus klo 17-18 aikoihin.
Kommentit (8)
voitteko jäädä kotiin kiitos, sitä rääkymistä ei halua kuunnella kukaan MISSÄÄN ravintolassa.
Nyt hopihopi, se meni jo tossa tunti sitten. Imekää ne siiderit naamaanne ja menkää muualle rääpimään. Menen ilman lasta sellaisiin paikkoihin, minne ei lapsi sovellu (lue: "parempiin" paikkoihin, ei siis se teille tavallinen Rosso) ja nyt olen menossa lapsen kanssa sellaiseen ravintolaan missä nyt voi olettaa että lapsia vielä tuohon aikaan on. Eli onko jollakin jokin järkevä ehdotus? Ja se Rosso on jo käyty.
Siellä on ainakin hoitohuone.
Jos ihan kaksin ootte menossa, niin Sokoksen vieressä Panchossa on ainakin hoitohuone. Siellä on myös piirustuspaperia ja värityskirjoja vanhemmille lapsille, joten tulkitsisin sen myönteisyydeksi.
voitteko jäädä kotiin kiitos, sitä rääkymistä ei halua kuunnella kukaan MISSÄÄN ravintolassa.
Kävittekö lääkärissä? Selvisikö syy?
Siellä on ainakin hoitohuone.
Jos ihan kaksin ootte menossa, niin Sokoksen vieressä Panchossa on ainakin hoitohuone. Siellä on myös piirustuspaperia ja värityskirjoja vanhemmille lapsille, joten tulkitsisin sen myönteisyydeksi.
Kiitos tästä, eipä tullu mieleen! Jotenkin aivot jämähtää Rosso-linjaan kun on vauva tulossa mukaan. Se ei siis ole minun vauvani, jätän oman 2v.:n kotiin kun sille ei ihan riitä enää vaunut tai syli :)
Kääntyi tuloillaan ollut kiukku takaisin XoD
-Ap
mulla on vain karvavauva (puudeli nimeltä Raaka-Arska) eikä se rääy, vain haukkuu kaikki vieraat ja lastenvaunulliset. En kyllä väkisin ole sitä raahaamassa ravintolaan messiin, kuten jotkut omat paskaperseensä...
kiitos tästä, 2.