olisko ok jos sinä (suhdeasiaa)
saisit tehdä lähes mitä huvittaa (ei uskottomuutta), ilmoittaisit vain asioista. Esim kaverin kaa etelään, ulos juhlimaan silloin tällöin, ulos syömään kaverin kaa, toissa pvnä menin kaverin luo kylään ja yhtäkkiä otettiinkin vähän viiniä ja jäin yöksi, laitoin vain tekstarin miehelle että tulen aamulla. Eilen olin kaverin luona ja tulin kun perhe nukkui. Kohta weekendreissu kaverin kaa Lontooseen ja ensi viikolla hesaan toisen kaverin kaa. Toki oltiin just koko perhe etelässäkin ja talvella samoin. Hän ei ikinä sano etten saisi mennä tai olisi suu mutrullaan. Lapsia täällä neljä, kolme jo isoja. Miten teidän mies reagoisi tämmöiseen? kun muutama ystävä sanoo että mulla HARVINAISEN kiltti mies. Kai nyt omaa elämääkin saa olla? sen lisäksi käyn treenaamassa noin 4 kertaa viikossa.
Kommentit (3)
eikä suutaan mutristele. Meillä lapsia kolme, mutta mies oli vuoden hoitovapaallakin eli on kyllä oppinut pärjäämään lasten kanssa kotona.
siis ei saisi mennä? Olettaen, että se toinenkin osapuoli saa mennä kun haluaa ja lapsilla on asiat ok jne.
Ilmoitusasia vaan. Poikkeuksena se, että molemilla aina tiedossa ne oikeesti tärkeät menot.
Kumpikaan ei oo suu mutrullaan.
Ollaan myös paljon yhdessä, mutta myös erillään onnistuu.
Mullakin kiltti mies, mutta olen itse myös kiltti vaimo.