Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 28 ja jumalaton yhtäkkinen väsymys

Vierailija
11.07.2012 |

Kokemuksia? Olen ollut pari päivää todella väsynyt. Eilen kaaduin sänkyyn jo iltakymmeneltä, vaikka olin herännyt vasta puoliltapäivin. Nukuin yli kellon ympäri eli kahteentoista. Olen tälläkin hetkellä aivan poikki, ehdin jo kerran tänään käydä lepäilemässäkin. Jotenkin ihan sellainen olo, ettei mitään fyysistä voi tehdä tai suunnilleen taju lähtee. Heikkokin olo.

Hemoglobiini on mitattu viimeksi viime viikolla, vähän oli laskussa mutta olen syönyty rautaa. Siitä ei siis pitäisi olla kiinni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se romahti ihan yllättäen jossain rv 33 tienoilla ja hyvä kun sängystä pääsin ylös.

Toinen huolestuttavampi seikka voi olla alkava raskausmyrkytys. Kävisin ylimääräisen kerran neuvolassa mittaamassa hempan ja pissan.

Vierailija
2/5 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se romahti ihan yllättäen jossain rv 33 tienoilla ja hyvä kun sängystä pääsin ylös.

Toinen huolestuttavampi seikka voi olla alkava raskausmyrkytys. Kävisin ylimääräisen kerran neuvolassa mittaamassa hempan ja pissan.

Muita oireita ei tosin ole kuin tämä väsymys ja ehkä lievä huonovointisuus... Vauva kuitenkin potkii onneksi ihan normaalisti. Taidan huomenna soittaa neuvolaan, jos ei olo kohene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noilla viikoilla kans älytön väsymys. Kaikki oli kunnossa.. Piristyin 30+, väsyin uudelleen 38+.. :)

Vierailija
4/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni aivan sama juttu. Rv 28 alkoi tänään ja heikotus iski joskus eilen aamupäivällä, aivan yhtäkkiä alkoi ja mitään ei jaksanut tehdä koko päivänä.Ja sama juttu tänään. Töistä olen ollut lomalla pari päivää, ja loma jatkuu saikulla koska kaksosraskaus kyseessä plus raskas fyysinen työ josta johtuva väsymys sitten taas omaa luokkaansa. Tosin tällaista väsymystä ei koko työaikana ole ollut, vaan nukkumalla on selvinnyt siitä. Ihan hullua miten pelkkä olemassaolo on näin tuskallista, istua ei jaksa kauaa, lenkkeily, ruoanlaitto tai pienetkin askareet ja jopa lukeminen tai tvn katsominen ylivoimaisia. Hemmarit toki olivat laskeneet viime viikolla 109, mutta rauta on päällä täälläkin. Kaikki muut arvot loistavia koko raskauden ajan. Ihmetyttää vaan tämä heikotus...ja pelottaa ajatuskin viettää tällaisessa olotilassa koko loppuaika, kun sitä vapaata nyt olisi.

Vierailija
5/5 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 23 ja koko ajan väsyttää. En tosi nuku ihan älyttömästi, mutta veto aivan poissa. Tavalliset asiat vaativat ponnistelua arjessa. Terve olen todistetusti, sillä neuvolassa juuri kävin ja hempat 139. Voi siis vain johtua mahan kasvattelusta, ei silloin ole ihan oma itsensä. Tokaa viedään, enkä nyt haaveile isoista jutuista. Lepää silloin kun kroppa sitä vaatii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme