Pystyykö kukaan lihavakaan syömään oikeasti
vaikka litran paketin jäätelöä, ison sipsipussin ja karkkipussin kerralla?
Täällä kun aina kysellään mitä lihavat syö päivän mittaan, ja sitten kun lihavat kertoo, laihat kauhistelee että miten noi lihavat valehtelee et ne syö noin vähän.
Telkkarissa olen nähnyt että jotkut yli 200 kiloiset vetää oikeasti jumalattomasti ruokaa, mutta en usko että kukaan alle 150 kiloinen syö niin kauheita määriä, kilot vaan kertyy vuosien mittaan.
Kommentit (29)
vai erikseen, yksi kokonaan kerralla? No samapa se, kumpikin onnistuisi. Olen ns. kova syömään ja buffetravintolat jne. eivät tiedä, mikä niihin iski, kun sellaisessa käyn. Olen 167/56. Lienee selvää, että en syö noin jatkuvasti. Mutta menisi kyllä. Jäätelöä vetäisin kerralla vaikka kolme litraa.
BMI enimmillään 42, nyt 24. En ehkä olisi pystynyt syömään juuri noita ap:n mainitsemia ruokia, mutta saman kalorimäärän kyllä, esimerkiksi rasian italiansalaattia, pari makkaravoileipää ja suklaalevyn.
Entisissä ruokailutavoissani suurin vika oli, että minulla ei ollut minkäänlaisia ruoka-aikoja, vaan söin jatkuvasti pitkin päivää "jotain pientä" joka siis oli esim. rasia majoneesisalaattia = 1000 kcal.
ymmärtää mitä pitäisi syödä että laihtuisi ja pysyisi laihana.
Eilen suurimmassa pudottajassa näytettiin miestä joka oli voittanut kisan, ja lihonut sitten takaisin.
Luulisi että jos kerran saa laihdutettua, niin ruokailutottumukset olisivat parantuneet pysyvästi.
Ja toisaalta, myös laihalla voi olla huonot ruokailutottumukset.
Itse haluan laihtua, mutta suurin huoli on terveys, ei ulkonäkö. Minulla on jo aviomies, ei tarvitse ketään miellyttää laiduttamalla, mutta minun terveyteni huolestuttaa minua itseäni, ja toki miestänikin. Jos minä tästä otan ja kuolen läskieni takia, mies jää huolehtimaan yksin pienistä lapsista.
ja en kyllä pysty syömään kerralla kokonaista namipussia...harvoin edes syön namia,en pysty syömään edes sipsipussia kerralla mutta jäätelö on eriasia...sitä menis melkeenpä kuinka paljon tahansa.
Olen pystynyt silloinkin kun painoin alle 60 kiloa. Minulla on ahmimishäiriö. Sipsejä en ole kyllä ahmimut kuin muutaman kerran elämässäni, ovat liian suolaisia. Joku pizza tai hampurilaisateria menisi kevyesti jäätelöpaketin ja karkkipussin kanssa.
Esim. kerran alle 60 kiloisena söin muutamassa tunnissa puolentoista litran kulhollisen tonnikalasalaattia, kaksi 400 g:n karkkipussia, puoli pakettia juustoa ja paketin näkkileipää. Nykyään olen reilusti ylipainoinen.
ja puol litraa jäätelöä max.
Pienempi chipsipussi kyllä menee (Kartano) vaikka yleensä en syö kerralla. Karkkia menee helposti pussi kaksi. Mitään heseannoksia en saa kuin max annoksen enkä yleensä normipizzaakaan kokonaan.
Olenkin aina ollut sitä mieltä että vaikka syönkin väärin niin olen silti "syyttä suotta" näin iso.
Onneksi laihdutusleikkaus häämöttää jo.
No,ei kilot taivaastakaan ole tupsahtaneet.
Kunnon itsepetosta monella kun näitä juttuja lukee!
Ja kyllä,olen lihva itsekin,tosin myönnän sentään että syömällä liikaa ne läskit ovat kertyneet!
pystyn nimeämään heti kolme teinipoikaa joille perhepizzan tuhoaminen yksinään ei edes haaste.
Kyllä alkaa (hitaasti) laihtua heti kun syö edes vähän vähemmän kuin kuluttaa. Lukemattomat ihmiset ovat laihduttaneet tekemällä ihan pieniä säätöjä päivittäisiin tapoihinsa, ilman tiukkia kuureja.