Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä vaivaa täälläkin isoa osaa naisista (linkki)

Vierailija
10.07.2012 |

http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1288482764371.html?pos=ok-nln

Juuri täällä joku kummasteli miten kuvissa näyttää niin kamalalta vaikka on luonnossa ihan ok! Tässä syy.. Moni lihava kokee olevansa vain rehevä ja itsetunto on pilvissä, koska todellisuutta ei tajuta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut että tämä on totta.. Pätee myös muuhun kuin lihavuuteen. Esimerkiksi ihan kauneuteen yleensä.. Moni pitää itseään superupeana ja ikinä mikään kuva ei vaan onnistu ;) Myös kuvillekin voi olla sokea tosin..

Vierailija
2/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sit varmaan tällaista vaarallisesti lihavaa...?

Olisi ihan kiva tieää, miksi juuri kysieinen kuva on valittu mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... sit varmaan tällaista vaarallisesti lihavaa...?

Olisi ihan kiva tieää, miksi juuri kyseinen kuva on valittu mukaan.

Vierailija
4/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun on todella vaikea uskoa, että toi olis jotenkin erityisen yleistä naisten keskuudessa.

Tänä päivänä ulkonäköpaineet on niin kovat, että normaalipainoset panikoi ja laihduttaa viimestä päivää koska ovat muka niin lihavia.

Vierailija
5/6 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

100kg painoa ja 160cm pituutta.

Vierailija
6/6 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi IS:n jutun kuva esittää... ... sit varmaan tällaista vaarallisesti lihavaa...?

Olisi ihan kiva tieää, miksi juuri kyseinen kuva on valittu mukaan.

toimii molemmin päin 8D

Alkuvaiheen anoreksia -- "Jestas mikä läskimooses! Ihralaiva! Järkyttävät hyllyvät lihavuoret! Miten... hei, sanon töissä että oon alkanut syödä superison aamiaisen niin lounaalla ei tarvi syödä ja säästän rahaa kun ei tarvi ostaa niitä kalliita salaatteja. Ja jos alan juosta mun kävelylenkin, se tietää kilsaa kohden kaloreissa..."

Ja toisin päin -- "Jess, mallimitoissa! Ja vyötärö -- 65 cm kun vedän vatsan sisään, sehän lasketaan eiks? Nyt tyttö lähetään viinerilattelle, oon tsempannut superhyvin jo kolme päivää!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi