Muita jotka mielellään kotona kesälomansa?
Itse olen viihtynyt lasten kanssa kotona kesälomani, ainoat reissut ovat yhdet sukujuhlat ja muutama päivä ollaan äitini luona. Äitini luokse suostun matkustamaan, koska lapset viihtyvät mummilla ja mummi asuu kaukana. En kaipaa ulkomaanreissuja, riittää kun ollaan kotona ja lapset leikkii leikkejään ja minä puuhastelen kotona joko sisällä tai pihalla. Välillä käydään jäätelöllä keskustassa tai jossain kaverilla kylässä tai tehdään retki uimarannalle/leikkipuistoon. Moni vaan tuntuu ihmettelevän kun olen tyytyväinen tällaiseen lomanviettoon. Olenko siis epänormaali?
Kommentit (5)
viihdyn lomalla vain lähikalliolla, tai sitäkin mieluummin parvekkeeella. Meillä ei ole lapsia, eläimiä on, ja koiraa vien kyllä ulos. En ole kateellinen muiden lomamatkoista, sillä en millään jaksaisi/ viitsis lähteä, vaikka saisin ilmaismatkan.
Jota kuinkin noin lomani menivät ennen lapsia kuin sinullakin.
Kiva että on muitakin kotona viihtyjiä.
lapsia, ja samoin nyt kun lapset ovat jo aikuisia. Eli olis vapaus lähteä lomailemaan, hommais vain eläimille hoitajan, mut kun ei jaksa eikä huvita. Kun töihin joutuu päivittäin aikaisin menemään, niin parasta lomassa on se laiskuus ja löhöily, se tunne kun ei ole PAKKO lähteä minnekään ;)
Vaan ken niistä normaaleista välittäisikään, hih~~ *Palaa parvekkeelle lukemaan/lukiessaan*