Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi oikeassa minä vai mies?

Vierailija
10.07.2012 |

Mies kännäsi sunnuntai aamusta lähtien,ja lähtikin lopulta kaverilleen kun en ollutkaan hyvää seuraa.Minulla oli menoa päivällä ja pakkasin vauvan kyytiin ja lähdin miehen autolla liikenteeseen.Avaimen jätin piiloon,koska pelkään aina hukkaavani sen.Tulin kotiin ja huomasin ettei avainta ollut missään,ja puhelimestakin oli akku loppu.Mies oli käynyt kotona ja ottanut avaimen suutuspäissään pois,mutta väitti ettei tiennyt että tarvitsen sitä.

Lähdin äidilleni 20km päähän,eikä minulla ollut vaihtovaatteita vauvalle kaikki muut tarvikkeet sain kaupasta.Mies on valittanut siitä lähtein kun joutui pyytämmän työkaverinsa hakemaan,koska minä vein auton eikä hän sitä päässyt hakemaan koska oli niin juovuksissa.Kumpi oikeassa? Mitä minun olisi mielestäsi pitänyt tehdä? Mies sanoi että olisin voinut tulla avaimen hakemaan hänen kaveriltaan mikä oli kyllä totta.

sain juuri viestin puhelimeeni: "Sulla on nurinkurinen käsitys oikeudenmukaisuudesta,että pahaa tekee.Nytkin sä ihan tosissas luulet olevasi oikeassa."

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taitaa olla myös niin nutipää, ettei puhe auta. Kestämisiä.

Vierailija
2/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tesitä kumpikaan ole "oikeassa". Molemmat ois ehkä voinu tehdä jotain toisin. Sä jouduit ajamaan turhaan ja mies joutui vaivaamaan työkaveria.

Fifty-fifty?

Sopikaapa nyt kuitenkin paremmat pelisäännöt tulevaisuuden varalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on jo lapsi, ei pidä enää käyttäytyä itse kuten keskenkasvuinen teini.

Vierailija
4/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olisit voinut hakea avaimen helposti mutta miehesi voisi lopettaa ryyppäämisen ja syyttämisen. Miksi molemmilla ei ole omaa avainta? Miksi jemmaat tavaroita? Miksi miehesi on vihainen jostain autosta jota ei voinut kuitenkaan ajaa. Voisitteko keskustella joskus oikeasti, teillä on vauva.

Ihme marttyyripaskaa.

Vierailija
5/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on jo lapsi, ei pidä enää käyttäytyä itse kuten keskenkasvuinen teini.

olisin käyttäytynyt asiallisesti?En halunnut hakea avainta kun en tiennyt millä tuulella mies on.Ja on muuten entinen mies,näitä temppuja on paljon mutta ihmettelen kuinka mies voi oikeasti luulla että avaimen tahallaan pois ottaminen olisi jotenkin hyväksyttävää ja ok.Ja siis vetoaa siihen ettei tiennyt että tarvitsin sitä?!

ap

Vierailija
6/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lapsellakin on puhtaampi moraali, lapsikin tajuaa jos oikeasti mokaa. Sun miehellä on känninen ja laiska mieli. Oireistoon kuuluu omien tekemisten vaikutusten vähätteleminen ja toisen moittiminen status quoa horjuttavasta toiminnasta, ikäänkuin sinä olisit se ongelman aiheuttaja.

Ei humalaisen kanssa tarvitse autoasioista neuvotella. Pullon avatessaan toinen antaa arjen avaimet ja ratkaisut sulle, niin se vain menee. Jos ei sitä tajua, niin onpa pieni sielu. Ei sun tarvitse jaksaa katsella toisen juomista tai odottaa häneltä lupaa käyttää autoa. Jos siis olette oikea perhe ja molemmat vastuullisia (ja ilmeisestikin olette ainakin sinun puolestasi).

Sellaiset terveiset ukollesi, että nukkukoon pari päivää, ulkoilua ja oikeaa ruokaa, pihatöitä ja komeron siivousta siinä vauvaa hoitaessa. Sitten voi alkaa keskustella, että kuka tekin mitä häh.

Vierailija
7/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oma avain,mutta otti kiusallaan mun avaimen pois ettei muka varkaat tule tmv.

ap

Vierailija
8/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällainen on todella lapsellista,itse olisin halunnut äkkiä lepäämään vauvan kanssa,nekin lepohetket kun eivät ole minun päätettävissä,toisin kuin mies joka lepää milloin haluaa.Heitin miehen nyt pihalle,ja toivon että kaikki menee parhain päin.Suututtaa olla aina syyllinen joka asiaan,jos vauva herää yöllä,niin olemme nukkuneet puoleen päivään jne...Hänhän sentään käy töissä ja on kuulemma oikeutettu juhlimaan koko viikonlopun putkeen.

ap

Vierailija
9/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ap:n asiat on tosi huonosti, jos elää vauvaperhearkea miehen kanssa, joka ryyppää sunnuntaipäivät ja vähät välittää vaimonsa ja lapsensa hyvinvoinnista.

Vierailija
10/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ap:n asiat on tosi huonosti, jos elää vauvaperhearkea miehen kanssa, joka ryyppää sunnuntaipäivät ja vähät välittää vaimonsa ja lapsensa hyvinvoinnista.

Ja miehen ailahtelevaisen,ja aggressiivisen käytöksen vuoksi tunteeni kuolivat jo aikaa sitten ja ero on minun puoleltani helppo.Mies haluaisi jatkaa,muttei tee tarvittavia toimia tai oikeastaan mitään suhteemme eteen.Olin kyllä tyly viedessäni auton,mutta sainpahan olla äidilläni rauhassa,ilman pelkoa miehen tulemisesta kotiin ja räyhäämisestä.

ap

Vierailija
11/11 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen ailahtelevaisen,ja aggressiivisen käytöksen vuoksi tunteeni kuolivat jo aikaa sitten ja ero on minun puoleltani helppo.Mies haluaisi jatkaa,muttei tee tarvittavia toimia tai oikeastaan mitään suhteemme eteen.Olin kyllä tyly viedessäni auton,mutta sainpahan olla äidilläni rauhassa,ilman pelkoa miehen tulemisesta kotiin ja räyhäämisestä.

ap