Vieraan miehen sylissä istuminen/vieressä nukkuminen. Pettämistä?
Viikonloppuna olin eräissä juhlissa.. Siirryimme jatkoille ja yö vähän venähti aamun puolelle. Päädyimme kimppasänkyyn: minä ja kaksi ystävääni sekä kaksi miestä. Yksi miehistä nukkui vieressäni. Mitään emme touhunneet, ainoastaan pidimme toisiamme kädestä. Aiemmin illan aikana olimme istuneet sylikkäin. Onko tällainen pettämistä?
Kommentit (34)
Se, mikä on pettämistä, riippuu täysin siitä, mitä oman puolison kanssa on alunperin sovittu. Jos on sovittu, ettei olla muiden kanssa, sitten muiden kanssa oleminen on pettämistä. Omassa liitossani pettämistä on tulevaisuuden suunnittelu toisen kanssa, siis esim. treffien tekeminen. Minua ei kiinnosta, ketä mieheni pitää kädestä tai kenen vieressä hän siskonpetissä nukkuu.
jos miehesi kertoisi pitäneensä illalla sylissään vierasta naista ja nukkuneensa tämän kanssa käsi kädessä ihan lähekkäin?
On se,kun kotiinkin olisit 100% varmasti päässyt. Itsellä ainkin tuo meni eroon
ja hyväksyin sen kyllä.
Ei ole petämistä ola toisen miehen syylissä nukuasamassa sängyssä ei miitään hädäns. Olen mies
Mä laskisin tuon pettämiseksi. Riippuu toki mihin teillä on vedetty rajat.
Ei ole pettämistä mutta tuskin kukaan tuosta ilahtuu. Mä kerran nukuin tutun miehen vieressä. En kertonut siitä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
ja nukutaan vierekkäin :D
Ja joskus pussataankin, ja nin pussaan kaverityttöjäkin. ja ihan niin, että mun mies näkee. Tää kaverimies on sinkku. Naiset tuskin suhtautus tähän yhtä oksti kun mun mies.
Ja oon makoillut tän miehen päällä pelkissä rintsikoissa ja pikkareissa sängyllä kun ollaan juteltu jnejne. En petä.
Onneks en ole siun mies, en vois katella hetkeäkään tollasta.
En laskisi pettämiseksi vieressä nukkumista, sylissä istumista, kädestä pitämistä, alusvaatteillaan toisen päällä makaamista, paria viatonta poskipusua mutta en vitullakaan jäis kattoon tollast toimintaa ja jos en heti pääse syystä tai toisesta lähtemään yhteisestä asunnosta ni en varmana kiinnittäis mitään huomiota sun olemassaoloon etten vahingossakaa räjähdä ja tee/sano mitään typerää.
Suosittelisin et vedät ittes narun jatkoks jos meinasit samaan malliin jatkaa tai lopetat ton pelleilyn mitä kutsut suhteeks ja päästät miespolon paremman naisen luo
Vierailija kirjoitti:
mutta mietin, miten sisimmässään asiaan suhtautuu. Meillä on aika etäiset välit mieheni kanssa.
Ap
Meillä ei ole etäiset välit miehesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
ja nukutaan vierekkäin :D
Ja joskus pussataankin, ja nin pussaan kaverityttöjäkin. ja ihan niin, että mun mies näkee. Tää kaverimies on sinkku. Naiset tuskin suhtautus tähän yhtä oksti kun mun mies.
Ja oon makoillut tän miehen päällä pelkissä rintsikoissa ja pikkareissa sängyllä kun ollaan juteltu jnejne. En petä.
Mitä helvettiä? Mä en kyllä makoile sängyssä kaverimiesten päällä, en edes vaatteet päällä, saati vain rintsikoissa ja pikkuhousuissa. Ei todellakaan ole ok, jotkut asiat on varattu vain puolisolle/kumppanille.
Vetelisin varmaan kiukuspäissäni sitä äijää turpiin ketä käyt säännöllisesti lääppimässä tai roudaisin sun rojut pihalle ja pistäisin palamaan
No eihän tuo nyt mitään ole!
Minä muistan kerran, kun hain taloyhtiön varastosta ruohonleikkuria, naapurin rouva oli etsimässä puutarhasaksia sieltä myös.
Siinä kun olimme menossa ovelle, naapurin rouva kompastui! Mukkelis makkelis! Minäkään en ehtinyt tekemään mitään, vaan kompastuin ja kaaduin hänen päälleen. Ja mitä vielä! Rytäkässä kulli meni vahingossa ensin naapurin rouvan suuhun, sitten pilluun ja lopuksi vielä perseeseen! Kuvitelkaa! Kyllä meitä naapurin rouvan kanssa nauratti, miten voi olla kömpelö ja noin kompastua.
Kun siitä pääsin lopulta kotiin, ja kerroin vaimolle, miten kaaduin, naurettiin yhdessä makeasti. Häntä huvitti, miten kömpelö joku voi olla.
Kaikkea sitä sattuu, kun lähtee ruohikkoa leikkaamaan.
Varmaan naapurin rouvakin hekotellut miehelleen.
Minusta kaikki sellainen toiminta mitä et tekisi jos oma kumppani olisi näkemässä on jo harmaalla alueella. Jos istut jonkun sylissä niin ei sinällään ole pettämistä, ja on aika viatonta sinänsä, mutta tekisitkö niin jos oma puoliso istuisi vieressä? Pitelisitkö jonkun muun kädestä?niinpä, epämiellyttäviä moraalisia kysymyksiä. Tajusin itse kun koulussa tuli viattomasti istuksittua luokkakaverien sylissä etten kuuna valakeana voisi käyttäytyä noin jos poikakaveri näkisi, ja lopetin.