Mistä pinkit korkkarit?
Olen jo monta vuotta semmoisia himoinnut ja nyt päätin, että sellaiset ostan.
En vain ole löytänyt mistään hyviä.
Seppälässä on aivan ihanat.
Olen NIIN rakastunut niihin, mutta niissä on vähän liian korkea korko.
Jos olisin kymmenen senttiä lyhyempi niin olisin jo ostanut ne.
Usein olen niitä käynyt siellä kuolaamassa ja sovitellut, mutta tunnen itseni ihan jättiläiseksi ne jalassa.
Olen jo muutenkin kaveriporukan pisin ja jos laitan ne jalkaan niin en varmaan kehtaisi liikkua kavereiden kanssa. :D
Siis jos tiedätte mistä löytyisi pinkit korkkarit hieman lyhyemmällä korolla niin vinkatkaa.
Ja ostoslistalla olisi myös pinkit helmet.
Niitäkään en ole löytänyt joten niistäkin saa vinkata.
Kommentit (7)
Taidan käydä ne ihanat kengät sieltä seppälästä ostamassa.
Joskus vaan inhottaa kun lyhyemmilläkin koroilla käännän ihmisten päät ja kaikki jää tuijottamaan.
Tuijottakoot.Ap
Opettele kävelemään koroilla, niin matalilla kuin korkeillakin niin eivät jää ihmiset tuijottamaan :D :D
Kannattaa ihan kotioloissa harjoitella ennen kuin lähtee ulos.
Taidan käydä ne ihanat kengät sieltä seppälästä ostamassa. Joskus vaan inhottaa kun lyhyemmilläkin koroilla käännän ihmisten päät ja kaikki jää tuijottamaan. Tuijottakoot. Ap
Opettele kävelemään koroilla, niin matalilla kuin korkeillakin niin eivät jää ihmiset tuijottamaan :D :D Kannattaa ihan kotioloissa harjoitella ennen kuin lähtee ulos.
Mut anna ap tuijottaa, upee ilmestys oot kuitenkin pinkeine korkkareines :)
Kyse ei ole siitä, että en osaisi kävellä koroilla, vaan siitä että pituutta löytyy jo ihan liikaa ilman korkojakin.
Amatsoni ap :D
yhteislahjaksi nämä
http://www.google.com/imgres?q=jimmy+choo+pink+peep+toe&um=1&hl=fi&clie…
ja ovat kyllä maailman ihanimmat. Sairaan hyvät jalassa ja näyttävät niin hyviltä että taju lähtee :D
tilata nettikaupasta kenkiä.
Kengästä riippuen koko on 36 ja 39 välillä.
Tuolla olisi kyllä vaikka miten paljon ihania kenkiä.
Miksi mulla pitääkin olla näin ongelmalliset ankan räpylät.
Taidan käydä ne ihanat kengät sieltä seppälästä ostamassa.
Joskus vaan inhottaa kun lyhyemmilläkin koroilla käännän ihmisten päät ja kaikki jää tuijottamaan.
Tuijottakoot.
Ap