Talonmies kävi vaihtamassa "uuden" vessanpöntön istuimen&kannen!!
Olipa "kiva" yllätys kun tulin kotiin. Olin pyytänyt talonmiestä vaihtamaan vessanistuimen pidikkeet, koska ne olivat menneet rikki.
No, talonmies oli sitten vaihtanut uuden istuimen ja kannenkin samassa rytäkässä. Ei siinä, mutta kun avasin kannen, niin huomasin heti, että istuin oli KÄYTETTY!!! Kun nostin istuimen ylös niin paljastui vielä reunan alle kusella liimaantuneet entisen käyttäjän häpykarvat!
Siis hyi helvetti! Olen vieläkin ihan ihmeissäni, että mitä tästä nyt pitäisi ajatella ja onko tämä nyt ihan normaalia!
Kommentit (6)
Tosin yhtiölle ei kuulu pönttö, vain sisuskalut.
Oletko muuten vuokralla vai omistusasuja?
joten kipitä kauppaan ja hae uudet.
kansi+istuin+kiinnikkeet on ihan kimpassa, joten vaihtoon menee koko setti.
ja kansi oli ehjät, ainoastaan pidikkeet oli rikki.
Käynhän minä yleisessä vessassa, mutta en halua kodissani olevan sellaista. Eikä siinä käytetyssä tavarassa mitään vikaa ole, mutta miksi helvetissä se oli LIKAINEN?
Asun vuokralla. Laitoin vikalistaan, että ilmoittaa, jos kyseinen työ ei kuulu taloyhtiön hoidettavaksi niin olisin itse hakenut kaupasta uudet.
Ap
ps. hommaa jostain kiinteistösi vastuunjakotaulukko, on kuule todella moni asia mikä kuuluu asukkaalle.
t. huoltonainen
ps. hommaa jostain kiinteistösi vastuunjakotaulukko, on kuule todella moni asia mikä kuuluu asukkaalle.
t. huoltonainen
muutenkin todella nihkeää tämä toiminta täällä. Kaikki retajaa ja on huonossa kunnossa. No vuokrakin on tietysti sen mukainen.
Kahdessa vuodessa ei ole saatu nimeä oveen saati rapun tauluun, vaikka olen erikseen kahdesti ilmoittanut nimen minkä saisi tauluun laittaa.
Ap
Joku syy siinä varmaan oli miksi istuin vaihdettiin. Kai sä nyt joskus käyt yleisessä vessassa, jossa on käynyt muitakin sun lisäksi.