Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäriä,sh tai samaa kokeneita: Minipillereitä kuukausi ja kovia alavatsakipuja

Vierailija
09.07.2012 |

ja rinnat tosi kipeät (sattuu jos paidan kangaskin hinkkaa nännejä), onko normaalia?

olen käyttänyt yhdistelmiä 10v ja nyt siirryin mineihin ja en ole unohtanut yhtään tai ollut vatsatautia tms. pilleri otettu aina säntillisesti samaan aikaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin itse yhdistelmiä muutaman vuoden kun lääkäri yhtäkkiä päätti vaihtaa minipillereihin, Cerazetteen. Sain kauheita alavatsakipuja kyseisistä pillereistä, lääkärille kun mainitsin asiasta, hän vain nauroi minun liioittelevan asiaa. Minulla oli muitakin kamalia sivuoireita, kuten aknea, hiukset rasvoittuivat muutamassa tunnissa, alapäästä katosi tunto ja täten myös lakkasin saamasta orgasmeja. Olo oli kauhea, lääkäri edelleen vaan sitä mieltä että valitan turhista. Vaihdoin lääkäriä, joka puolestaan ei nähnyt estettä yhdistelmäehkäisylle, jota syön edelleen näin muutaman vuoden kuluttua noista kamalista minipillereistä. Cerazetteen jäivät kaikki sivuoireet. En tiedä mistä ne kamalat vatsakivut sitten niiden pillereiden kanssa johtuivat, tyhjennysvuotoa minulla ei niiden aikana ollut lainkaan. Kamalinta oli ehkä se alapään tunnon katoaminen, klitoristakaan koskiessa ei tuntunut mitään. Kaikki nautinto poissa. Ja lääkäri vain vähätteli asiaa! Painotin vielä tuota oiretta kun sitä ei pakkausselosteessa ole mainittu ja aina käsketään ilmoittaa uusista oireista lääkärille, tuskinpa sillä vaikutusta tässä tapauksessa oli.

Mutta tosiaan, Cerazette aiheutti minulle kovia alavatsakipuja, jotka katosivat sen sileän tien kun vaihdoin takaisin yhdistelmäehkäisyyn.

Vierailija
2/2 |
09.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata syödä minipillereitä. Googlaa aiemmat vauva.fi sivun keskustelut. Juuri kukaan ei taida sitä suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla