Olipa taas rentouttava lento erään lapsiperheen ansiosta...
Lennon mukavuuden takasi perhe, jossa 2 pientä poikaa mölisi kauniisti koko matkan. Kaiken huipennukseksi toinen natiainen paukutti ja rynkytti penkin selkänojassa olevaa tarjotinta niin, että edessä istuva lentopelkoinen nuori mies näytti aika kärsivältä.. Äiti vaan katseli vierestä tyynesti. Onko niin vaikea kieltää niitä kersoja riekkumasta.
Ei ihme että jotkut toivovat lapsettomia osioita lentokoneisiin.. Minulle on ihan sama onko vieressä lapsi vai ei, mutta huh! Jotain rajaa sentään .
Kommentit (3)
Lennon mukavuuden takasi perhe, jossa 2 pientä poikaa mölisi kauniisti koko matkan. Kaiken huipennukseksi toinen natiainen paukutti ja rynkytti penkin selkänojassa olevaa tarjotinta niin, että edessä istuva lentopelkoinen nuori mies näytti aika kärsivältä.. Äiti vaan katseli vierestä tyynesti. Onko niin vaikea kieltää niitä kersoja riekkumasta.
Ei ihme että jotkut toivovat lapsettomia osioita lentokoneisiin.. Minulle on ihan sama onko vieressä lapsi vai ei, mutta huh! Jotain rajaa sentään .
sitä en tässä ymmärrä, täältä asiaan on enää mahdoton jälkikäteen vaikuttaa.
Olen elokuvateatterissa komentanut takanamme istuvia penkkejä potkivia pojankoltiaisia. Uskoivathan nuo kun tarpeeksi murhaavasti mulkaisin jo kerran heitä kauniisti kiellettyäni.
Nyt te suututitte mammat, voin kuvitella sen paskamyrskyn :D
lensin lasteni kanssa new yorkista viime viikolla eurooppaan ja sattumalta lennolla, riviä edempänä viistossa oli suomalainen perhe, joilla ehkä vuoden ikäinen ja 3-vuotias suunnilleen. Siis aivan älytöntä touhua. 3-vuotias juoksenteli ympäri konetta, potki edessä olevan penkkiä ja se vuoden vanha huusi väsymystään kaks tuntia putkeen. Joku kysyi, että etkö voi antaa maitoa tai tuttia tai jotain, niin ei. He yrittävät eroon tutista. Onko pakko yrittää sitä lennolla, jolla on muutama muukin ihminen? Ja miten 3vee pomputti vanhempiaan. Halus vessaan ja ei halunnutkaan, halus syödä ja sitten taas ei ja vanhemmat hyppäsi pillin mukaan.
Jopa mun 5-vuotias sanoi, ettei pikkulapsia pitäisi päästää lentokoneeseen :)