Kysymys teille joilla on tatuointeja
Näin tänään hihattomassa kesäasussa nuoren naisen, jonka molemmat käsivarret oli kauttaaltaan tatuoitu, ranteista olkapäihin asti. Eikö siihen kyllästy? Eikö se ole sama kuin pitäisi samaa puseroa/mekkoa päivästä toiseen, vuodesta toiseen, yöt, päivät, ilman mahdollisuutta vaihtaa? Tiedän että itse ainakin kyllästyisin!
Kommentit (13)
pari tatskaa mutta ei. Ei niihin kyllästy. Miksi? En tiedä. Aina tykkään ihailla kauniita kuvia ihossani =)
Niistä tuli osa minua. Ei voi omaa naamaakaan vaihtaa, se on mikä on ja sen kanssa on tultava toimeen loppuelämä.
ja ei vituta.
Kyllä nuihin on tottunut 18 vuoden aikana oikein hyvin ja omissa piireissäni olen kaikkea muuta kuin poikkeus.
Kyllähän noihin syntymämerkkeihin tai vammoihin kanssa on joutunut toise tottuun.
Tämä oma mielipide.
mulla on toisessa olkapäässä iso kuva, joka jatkuu selkäpuolelle. Pohkeessa on ja jalkapöydässä ja kyljessäkin. Se on vähän kuin osa minua, niin kuin siniset silmät tai muu piirre ulkonäössä.
Silmä enemmänkin tottuu ja unohdan usein, että mulla on kuvia :)
Mulla on jo 25 v vanhat kissatatskat.
Toinen käsivarressa, kissa joka köyristää selkäänsä. Toinen rinnan päällä, hyppäävä kissa.
Ex Hantta Krause on ne aikanaan tehnyt. Tosi siistit, suht isot mustat figuurit.
Ei, en ole kyllästynyt niihin, koska rakastan kissoja.
Off-topic, mutta rannoilla ollessa on tullut pantua merkille, että tatuoimattomat ihmiset alkavat olla enemmän originelleja kuin tatuoidut. Vaikuttaa siltä että vähintään puolella porukasta on tatska, joten se siitä erikoisuudentavoittelusta.
Mulla oli joskus tosi sexy kulta joka oli päästä varpaisiin tatuoitu ja vielä tosi timmissä kunnossa. Ja huippu sängyssä ;D
Mä joskus mietin sitä, että eikö noi ihmiset oikeesti joskus ehkä kadu, siis sitten vuosien kuluttua, noita kaulaan tehtyjä tatuointeja tai yleensä noita mitä ei saa vaatteilla peitettyä, kasvoissakin näyttää yleistyneen. Joskus vaan on sellaisia tilanteita, mihin ei kuvat sovi.
Enemmän huolettaa se, että joku kulkee hihattomassa kesäasussa näillä keleillä. Vai oletko jossain ulkomailla?
Ihottumaa, allergioita, jopa syöpää. Uskallatko sinä vielä ottaa tatuoinnin?
Tatuointien väriaineet saattavat aiheuttaa syöpää, ja yksi väri sisältää mahdollisesti enemmän myrkkyjä kuin toiset. Tätä mieltä ovat eurooppalaiset tutkijat.
Independent-lehti kertoo tatuointimusteita koskevasta tutkimuksesta, jota Euroopan kemikaalivirasto työstää parhaillaan.
Etenkin punainen väri on yhdistetty erilaisiin iho-ongelmiin, muun muassa turvotukseen ja arkuuteen, koska se sisältää elohopeasulfidia, lehti kirjoittaa.
– Vakavimmat huolenaiheet koskevat allergioita, joita musteet aiheuttavat, sekä mahdollisia karsinogeenisiä, mutageenisiä tai lisääntymisterveydelle haitallisia vaikutuksia, virastosta kerrotaan.
Älkää tehkö lapsia, jos teillä on tatuointeja. Epämuodostumariski on todellinen, kuten myös syöpä- ja allergiariskit.
En juurikaan ajattele koko kuvaa, oon vähän niin kuin unohtanut sen olemassaolon.
Tatuoinnit niiden pinta-alaan perustuvalle haittaverolle!
Puhun siis vain koko käsivarren peittävistä tatuoinneista, sellaista kuin aloitusviestissänni kirjoitin. Monivärinen tatuointi - sinistä, vihreää, punaista - johan se asettaa melkoisia vaatimuksia pukeutumiselle, jottei näyttäisi ihan hassulta.
PS. Minäkin rakastan kissoja, mutta en niiden kuvilla ala täytää koko käsivarsiani.